کد خبر : 1741779 | 16 اسفند 1399 ساعت 16:16 | 26.9K بازدید | 0 دیدگاه

سجاد به یک قدمی آقای گل لیگ نوزدهم رسید؛

چهاردهمین گل شهباز عجیب ترینش بود!

سجاد شهباززاده مهاجم تیم فوتبال سپاهان روی دو اشتباه پورحمیدی گلر آلومینیوم و عدم تمرکز مدافعان اراکی، گل دوم بازی و گل چهاردهم فصلش را با فرصت طلبی هر چه تمام وارد دروازه کرد.

چهاردهمین گل شهباز عجیب ترینش بود!

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان با یک گل پیش افتاده بود و با خیال راحت تری بازی را دنبال می کرد و یک حمله دیگر را از سمت راست خط دفاعی تیم فوتبال آلومینیوم با نفوذ محمد محبی که گل اول بازی را نیز به ثمر رسانده بود، ترتیب داد، ولی ضربه آرام او علی رغم اینکه حسین پورحمیدی اشتباه کرد و توپ از زیردستانش عبور کرد، وارد دروازه نشد.


ضربه محبی از زاویه بسته زده شد و پس از اینکه از زیر دستان سنگربان آلومینیوم رد شد، با دخالت مدافعان دوباره به محوطه جریمه بازگشت و کمی بیرون تر از محوطه شش قدم در اختیار خلعتبری قرار گرفت و او به سلمانی دیگر بازیکن سپاهان که در محوطه جریمه حضور داشت، پاس داد.


پس از اینکه سلمانی صاحب توپ شد، سعی کرد به سمت راست حرکت کند و با پای چپ از پست محوطه شش قدم توپ را وارد دروازه کند که سجاد در یک قدمی او ایستاده بود و پیش از اینکه سلمانی تصمیم بگیرد، با پای چپ ضربه زد؛ ضربه ای که پورحمیدی را برای بار دوم غافلگیر کرد و این دروازه بان که هنوز تمرکزش بازنگشته بود، نتوانست واکنش خوبی داشته باشد.


این چهاردهمین گل سجاد شهباززاده بود و حالا او در پایان نیمه اول هفته هفدهم، تنها یک گل دیگر تا رسیدن به دیاباته آقای گل فصل گذشته با 15 گل فاصله دارد؛ آماری که نشان از آمادگی بالای مهاجم شماره 9 سپاهان دارد.

دیدگاه‌ها