کد خبر : 1741942 | 17 اسفند 1399 ساعت 01:07 | 38K بازدید | 5 دیدگاه

یوونتوس 3 - 1 لاتزیو؛ شبی که موراتا، رونالدو شد!

یوونتوس در دیداری مهم موفق شد با نتیجه 1-3 لاتزیو را مغلوب کند.

یوونتوس 3 - 1 لاتزیو؛ شبی که موراتا، رونالدو شد!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در شبی که کریستیانو رونالدو را در ترکیب ثابت در اختیار نداشت و ابتدا نیز دروازه خود را باز شده دید، در نهایت 1-3 لاتزیو را شکست داد تا همچنان در کورس قهرمانی حضور داشته باشد. آلوارو موراتا با زدن دو گل و ارسال یک پاس گل، بی تردید بهترین بازیکن میدان بود.

 

لاتزیو بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 10 و روی یک موقعیت ایستگاهی فرصت داشت گل اول را به ثمر برساند، اما ضربه لوییس آلبرتو با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

1579456

 

اما در دقیقه 14 لاتزیو به گل رسید. روی پاس اشتباه دژان کولوسفسکی در میانه میدان، خواکین کوریا صاحب توپ شده و با نفوذ به درون محوطه و ضربه ای زمینی موفق شد دروازه یوونتوس را باز کند.

 

یوونتوس خیلی زود و روی حرکت خوان کوادرادو فرصت داشت گل تساوی را وارد دروازه لاتزیو بکند، اما ضربه دژان کولوسفسکی دقیق نبود و راهی به دروازه حریف پیدا نکرد. در دقیقه 37 فدریکو برناردسکی با یک پاس تماشایی باعث شد دانیلو در موقعیت گلزنی قرار بگیرد، اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه لاتزیو به بیرون رفت.

 

اما دو دقیقه بعد یوونتوس به گل تساوی رسید. آلوارو موراتا پاس دقیقی برای آدرین رابیو در محوطه ارسال کرد و این هافبک فرانسوی با یک ضربه پای چپ دقیق به گوشه دروازه مانوئل رینا را مغلوب کرد تا در نهایت نیمه نخست با تساوی 1-1 تمام شود.

 

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم فدریکو کیه زا با حرکتی انفرادی تا آستانه باز کردن دروازه لاتزیو پیش رفت، اما در نهایت ضربه او با عکس العمل تماشایی رینا همراه شد.

 

در دقیقه 52 این بار میلینکوویچ ساویچ با ارسال خود می توانست گل دوم لاتزیو را به ثمر برساند، اما او بدشانس بود و ارسال این بازیکن به دیرک دروازه یوونتوس برخورد کرد.

 

1579457

 

اما در دقیقه 57 یوونتوس به گل دوم دست یافت. روی اشتباه اسکالنته، فدریکو کیه زا با پاس دقیق خود آلوارو موراتا را صاحب موقعیت کرد تا او با ضربه ای محکم به گوشه دروازه گل دوم را به ثمر برساند.

 

اما دو دقیقه بعد و با خطای بعد ساویچ روی آرون رمزی بود که یوونتوس صاحب یک ضربه پنالتی شد و آلوارو موراتا موفق شد گل سوم تیمش را وارد دروازه لاتزیو بکند.

 

1579458

 

در دقیقه 75 چیرو ایموبیله با ضربه ای تماشایی از پشت محوطه جریمه دروازه یوونتوس را تهدید کرد، اما ووچیک شزنی به زیبایی موفق به دفع این موقعیت شد. در دقیقه 90 و روی اثرگذاری آچربی بود که کوره‌آ فرصت داشت اختلاف را به حداقل برساند، اما ضربه او به تور کنار دروازه برخورد کرد.

 

در نهایت یوونتوس که بعد از پیش افتادن موفق به کنترل جریان مسابقه شده بود، توانست در این دیدار دشوار با نتیجه 1-3 به پیروزی دست یابد.

دیدگاه‌ها