کد خبر : 1741979 | 17 اسفند 1399 ساعت 10:52 | 11K بازدید | 8 دیدگاه

امیری - عالیشاه؛ زوج کم‌اثر در سکوتِ آبادان

شاید هواداران پرسپولیس انتظار داشتند که تیمشان در شرایط جوی مطلوب آبادان و غیبت هواداران صنعت نفت، نمایش بهتری ارائه کند.

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس در مقابل صنعت نفت آبادان که هفته های خوبی را سپری نمی‌کند، نمایش جذابی را ارائه نکرد تا پس از شش پیروزی متوالی متوقف شد و دوباره انتقادها از این تیم در فضای مجازی به گوش برسد.

 

نمایش نه چندان دلچسب تیم یحیی گل‌محمدی در بُعد هجومی در حالی اتفاق افتاد که دوباره امید عالیشاه و وحید امیری زوج خط حمله را تشکیل داده بودند. بازیکنانی که اگرچه در بازی های موثر بوده‌اند اما هرگز یک مهاجم نیستند و در پست غیرتخصصی به میدان می‌روند.

 

1579534

 

آن ها در این بازی تلاش زیادی انجام دادند اما نتوانستند از خط دفاعی صنعت نفت عبور کنند. هر دو در بسیاری از دقایق برای دریافت توپ تا خط میانی عقب می‌رفتند و همین موضوع امکان حضور دائمی در محوطه جریمه را از بین می‌برد که شاید با دستور یحیی گل‌محمدی بود.

 

در چند مورد، جایگیری اشتباه آن ها پاس ها و ارسال های از کناره را به هدر داد و سبب شد تا مدافعان صنعت نفت توپ را بگیرند؛ هرچند که در ثبت ناکامی خط حمله پرسپولیس، باید به نمایش بی نقص محمد اهل شاخه و محمد طیبی دو مدافع میانی صنعت نفت نیز اشاره کرد.

 

با این حال اکنون کارآمدی زوج جدید خط حمله پرسپولیس به شدت زیر سوال رفته و نکته منفی برای یحیی گل‌محمدی این است که هیچ مهاجمی در حد و اندازه های پر کردن این خلا برنیامده است.

 

1579535

 

نویسنده: احمدرضا خلیلی

دیدگاه‌ها