کد خبر : 1742032 | 17 اسفند 1399 ساعت 14:01 | 59K بازدید | 1 دیدگاه

با کیت اینتر و با هدایت ژنرال؛

به شعبه دوم استقلال-پرسپولیس خوش آمدید! (عکس)

ترکیب اولیه روز گذشته گل‌گهر در مصاف با مس رفسنجان، بیش از همیشه مملو از بازیکنانی بود که سابقه حضور در یکی از دو تیم پرطرفدار پایتخت را دارند.

به گزارش "ورزش سه" یکی از نکات جالب‌توجه دربی استان کرمان، ترکیب گل‌گهر بود که با نظر امیر قلعه‌نویی به میدان فرستاده شده بود و البته نتوانست طلسم‌شکنی کند و پس از دو شکست متوالی و یک تساوی، گل‌گهر را به برد برساند اما استفاده از بازیکنان سابق استقلال و پرسپولیس در ترکیب سیرجانی‌ها بیش از همیشه نمایان بود.

 

حضور علیرضا حقیقی و یونس شاکری که سابقه حضور در پرسپولیس را دارند و بهنام برزای، میلاد زکی‌پور، آرمین سهرابیان و مرتضی تبریزی که برای استقلال در فصول گذشته به میدان رفته‌اند و در این میان، یاغی به نام گادوین منشا که هم با پیراهن پرسپولیس و هم با پیراهن استقلال در لیگ فوتبال ایران بازی کرده است.

 

1579610

 

1579207

 

1579611

 

1579612

 

اتفاق جالب دیگر در ترکیب روز گذشته گل‌گهری‌ها، کیت آن‌ها بود که الهام‌گرفته از کیت اینترمیلان بود و نسخه کپی‌برداری شده از کیت صدرنشین سری‌آ بود؛ کیتی که البته نتوانست خوش‌یمن باشد تا همچنان شاگردان قلعه‌نویی در حسرت پیروزی بمانند و سه بازی متوالی بدون برد را تجربه کنند.

دیدگاه‌ها