کد خبر : 1742085 | 17 اسفند 1399 ساعت 17:59 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

لواندوفسکی: بایرن مونیخ هدف خود را نشان داد

رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ به تمجید از عملکرد این تیم مقابل دورتموند پرداخت.

لواندوفسکی: بایرن مونیخ هدف خود را نشان داد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دیشب در دیداری تماشایی و جذاب و در حالیکه ابتدا دو بار دروازه خود را در مقابل دورتموند باز شده دیده بود، موفق شد در نهایت با نتیجه 2-4 این تیم را مغلوب کرده و دربی سنتی فوتبال آلمان را به سود خود تمام کند. رابرت لواندوفسکی که با هت تریک در این دیدار مرد اول برتری بزرگ تیمش بود، اعتراف کرد بایرن در دقایق ابتدایی خوب بازی نکرده است.

 

1579415

 

رابرت لواندوفسکی گفت: "ما در دیدار مقابل دورتموند در 10 الی 15 دقیقه ابتدایی عملکرد خوبی ارائه ندادیم و خودمان نیز این موضوع را قبول داریم  البته  دو بار نیز دروازه مان باز شد. اما بعد از دریافت گل دوم به خودمان گفتیم باید به سمت دروازه دورتموند حمله کرده، برای گلزنی تلاش کرده و دروازه این تیم را باز کنیم.

 

اما در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و ما جریان بازی را تحت کنترل خود داشتیم. هدف ما در دیدار مقابل دورتموند کسب سه امتیاز بود و به همین علت به خودمان گفتیم باید تلاش کرده و به این هدف دست یابیم. در مجموع معتقدم عملکرد ویژه ای در این دیدار از خودمان نشان داده و به همه ثابت کردیم بایرن مونیخ قصد دارد همچنان در رتبه اول جدول بوندسلیگا باقی بماند."

دیدگاه‌ها