کد خبر : 1742101 | 17 اسفند 1399 ساعت 18:05 | 32.9K بازدید | 0 دیدگاه

خشکسالی محض بعد از گلزنی به پرسپولیس (عکس)

مهاجم آلومینیوم به واسطه عملکرد خوبی که در نیم فصل اول داشت، به یکی از چهره های شاخص تیمش تبدیل شد اما در طول هفته های اخیر به شدت افت کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، حامد پاکدل پس از حضور رسول خطیبی در آلومینیوم اراک به این تیم پیوست و همراه با این مربی جشن صعود به لیگ برتر را گرفت. او به همکاری خود با آلومینیوم در لیگ برتر هم ادامه داد .

 

1579715

 

پاکدل با زدن 6 گل بهترین گلزن آلومینیوم در نیم فصل اول بود. او این تعداد گل را تا هفته دوازدهم به ثمر رساند تا آمار قابل قبول 6 گل در 11 بازی را به جای بگذارد. آخرین گل پاکدل که مهمترین گل او هم بود، در هفته دوازدهم مقابل پرسپولیس بود. مهاجم اراکی ها در این دیدار موفق شد گل دوم و پیروزی بخش تیمش را در این دیدار حساس به ثمر برساند.

 

بعد از این گل، پاکدل به شدت مورد توجه رسانه ها و تیم های مختلف قرار گرفت و به نظر می رسید با شروع فصل نقل و انتقالات راهی تیم دیگری خواهد شد. پاکدل اما هنوز در آلومینیوم حضور دارد و دو بازی هم در نیم فصل دوم برای این تیم انجام داده است. مهاجم اراکی ها اما بعد از گلزنی مقابل پرسپولیس دیگر موفق به باز کردن دروازه حریف نشده و گویی که بعد از این گل، طلسم شده است.

 

1579714

 

تراکتور، سایپا، نفت مسجدسلیمان، نساجی و سپاهان پنج تیمی هستند که آلومینیوم بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس، برابر آن ها قرار گرفته و پاکدل در هر پنج بازی (در یک بازی به عنوان بازیکن جانشین در نیمه دوم به میدان رفت.) حضور داشته اما موفق به گلزنی نشده است. پاکدل روز گذشته در بازی با سپاهان هم موفق به گلزنی نشد تا کم کم آمار گل نزدن هایش نگران کننده شود.

دیدگاه‌ها