کد خبر : 1742103 | 17 اسفند 1399 ساعت 18:19 | 58K بازدید | 0 دیدگاه

مغانلو: هیچ شرطی برای پرسپولیس نگذاشتم

خرید جدید سرخ‌پوشان پایتخت با ابراز خرسندی از امضای قرارداد با پرسپولیس، گفت هیچ شرطی برای امضای قرارداد با این باشگاه نداشته است.

مغانلو: هیچ شرطی برای پرسپولیس نگذاشتم

به گزارش "ورزش سه" شهریار مغانلو پس از فعل و انفعالات پرشمار سرانجام دقایقی قبل قرارداد خود را به صورت رسمی با پرسپولیس به امضا رساند و تا پایان لیگ بیستم مدت قرارداد او خواهد بود و در صورت توافق و رضایت طرفین، این قرارداد قرضی ادامه‌دار است؛ مغانلو که از تیم سانتاکلارای پرتغال به صورت قرضی به پرسپولیس پیوسته، پس از امضای قرارداد در نشست خبری حاضر شد و در جمع خبرنگاران گفت: خیلی خوشحالم و امشب می‌توانم بعد از یک ماه راه بخوابم، در این یک ماه گذشته خیلی اذیت شدم و تلاش زیادی کردم تا به تیم بزرگ پرسپولیس بپیوندم که امیدوارم بتوانم موفق باشم.

 

شهریار مغانلو درباره همبازی شدن با عیسی آل‌کثیر ادامه داد: آرزوی هر بازیکنی است که در باشگاه بزرگ پرسپولیس بازی می‌کند و خیلی خوشحال هستم که بالاخره به یکی از آرزوهایم رسیدم.

 

مهاجم جدید پرسپولیس در پاسخ به سوالی با درباره همکاری با یحیی گل‌محمدی و رقابت با مهاجمانی چون آل‌کثیر و عبدی گفت: قرار بود پارسال با آقای یحیی کار کنم اما اتفاقی رخ داد و قسمت نشد اما الان خیلی خوشحالم و تمام سعی و تلاشم را می‌کنم و هر چه کادرفنی صلاح بدانند؛ من فقط می‌جنگم بتوانم برای تیمم مثمرثمر باشم.

 

مغانلو در واکنش به قراردا مشروط با پرسپولیس توضیح داد: من اصلا برای باشگاه بزرگ پرسپولیس هیچ شرطی نگذاشتم و نمی‌دانم این اخبار از کجا آمده و این شرط باشگاه سانتاکلارای بوده که من سعی کردم با آن‌ها صحبت کنم و بتوانم برای پرسپولیس بازی کنم؛ اما من برای باشگاه بزرگ پرسپولیس هیچ شرطی نذاشتم.

دیدگاه‌ها