کد خبر : 1742109 | 17 اسفند 1399 ساعت 18:48 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

کسی برای ما تصمیم گیرنده نیست؛ 

خلعتبری: باورمان نمی شد اینقدر پرگل ببریم

هافبک فانتزی تیم فوتبال سپاهان می گوید زلاتکو کرانچار یکی از مربیانی است که کار کردن با او برایش لذت بخش بوده است.

خلعتبری: باورمان نمی شد اینقدر پرگل ببریم

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا خلعتبری هافبک تیم فوتبال سپاهان درخشش ویژه ای در مصاف با آلومینیوم اراک و در پیروزی 6 بر 1 برابر این تیم با به ثمر رساندن یک گل و ارسال یک پاس گل داشت. این بازیکن امروز در حاشیه تمرین سپاهان گفتگوی کوتاهی با خبرنگار ما داشت و در واکنش به درگذشت زلاتکو کرانچار که سرمربی سابق او به شمار می رفت، اینطور حرف هایش را آغاز کرد و گفت: تسلیت می گویم به جامعه فوتبال و جامعه فرهنگی و ورزشی سپاهان. تمام فوتبالیست هایی که با ایشان کار کرده اند، از شنیدن این خبر شوکه و ناراحت شدند؛ چون یکی از مربیانی بود که از کار کردن با او لذت بردیم و با او جام آوردیم. هم از لحاظ شخصیتی و هم از لحاظ فنی ایشان واقعا برای ما قابل احترام بود. دوران خیلی خوبی با ایشان داشتیم. مخصوصا دو سه سالی که در سپاهان با کرانچار بودیم؛ یک قهرمانی جام حذفی آوردیم؛ نایب قهرمانی لیگ آوردیم. در بازی های آسیایی با ایشان بودیم. تسلیت می گویم به خانواده ایشان. واقعا غم خیلی بزرگی است و ناراحت کننده است؛ امیدوارم غم آخرشان باشد.


سوال بعدی از خلعتبری در رابطه با بازی روز گذشته طلایی پوشان برابر آلومینیوم بود و او در واکنش به این سوال بیان کرد: بازی خیلی سختی بود.از قبل می دانستیم بازی خیلی سختی داریم. آخرین باخت آنها با استقلال در تهران بود و حتی در زمین خودشان پرسپولیس را هم شکست داده بودند. واقعیت را اگر بگوئیم، خودمان هم باورمان نمی شد اینقدر پرگل ببریم، ولی خب آمده بودیم برای سه امتیاز. ما به این سه امتیاز نیاز داشتیم، تا در رده های بالای جدول بمانیم. خدا را شکر بازی قابل قبولی انجام دادیم و بردیم. این بازی تمام شده و دیگر به آن فکر نمی کنیم. 

 

 

1579486

 

این قاب شادی ویژه محمدرضا خلعتبری را نشان می دهد که ثانیه هایی بعد موجب برهم خوردن تعادل محبی گلزن سپاهان هم می شود.

 


او ادامه داد: دیشب بعد از بازی خوشحال بودیم. الان به فکر بازی بعدی هستیم که در جام حذفی مقابل مس رفسنجان است و بعد از آن هم با تراکتور بازی داریم؛ دو بازی سخت داریم. برد دیروز تمام شد و به بازی آینده نگاه می کنیم. امیدوارم بتوانیم هم در لیگ و هم در جام حذفی نتایج قابل قبولی بگیریم و شرایطمان را در جدول بهتر کنیم. همه چیز دست خودمان است؛ کسی برای ما تصمیم گیرنده نیست و اگر بازی های خودمان را با پیروزی پشت سر بگذاریم، شرایطمان بهتر از این هم خواهد شد.


سوال بعدی از خلعتبری در رابطه با شادی گل ویژه اش پس از گل اول محبی در دیدار برابر آلومینیوم بود و در در توضیح پرشی که داشت، با لبخندی که برچهره او نقش بست، بیان کرد: خب اتفاقی بود که در شرایط بازی محمد چرخش خیلی خوبی داشت؛ به محمد تبریک می گویم که یک فوتبالیست خوب و با کیفیت است و روز به روز شرایطش بهتر می شود و می تواند به تیم کمک کند. در شرایط بازی یک لحظه خوشحالی کردم و روی دوش او پریدم و تعادلش هم برهم خورد؛ ولی این ها طبیعی است و در شرایط مسابقه پیش می آید.

دیدگاه‌ها