کد خبر : 1742111 | 17 اسفند 1399 ساعت 19:03 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی جور پاکدل را می کشد؛

تداوم درخشش حسینی در روز فاجعه (عکس)

هافبک آلومینیوم در روزی که تیمش متحمل شکستی تلخ شد نیز روند مثبت خود را حفظ کرد و چهارمین گل خود در سه هفته اخیر را به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی حسینی، هافبک تیم آلومینیوم اراک طی هفته های اخیر نمایش قابل توجهی داشته است. او در سه بازی اخیر موفق به زدن چهار شده است. او روز گذشته نیز با وجود نمایش ضعیف آلومینیوم و شکست تلخی که تیمش داشت، روند مثبت خود را حفظ کرده و بار دیگر گلزنی کرد.

 

1579723

 

حسینی در بازی هفته پایانی دور رفت دو گل برای پیروزی آلومینیوم مقابل نفت در مسجد سلیمان به ثمر رساند و در اولین بازی دور برگشت نیز گل تساوی تیمش را در بازی خارج از خانه مقابل نساجی وارد دروازه حریف کرد. این بازیکن 27 ساله روز گذشته در شرایطی که آلومینیوم شش گل از سپاهان دریافت کرد، زننده تک تیمش در دقیقه 45 بود.

 

مهدی حسینی با گلزنی در بازی با سپاهان شمار گل های خود را به عدد 5 رساند تا با حامد پاکدل که تا این جای فصل بهترین گلزن آلومینیوم بوده، یک گل فاصله داشته باشد. این روند خوب از حسینی باعث شده تا در روزهایی که حامد پاکدل در گلزنی موفق عمل نمی کند و پنج بازی است که گل نزده، آلومینیوم یک بازیکن دیگر داشته باشد که برایش گلزنی می کند.

 

1579722

دیدگاه‌ها