کد خبر : 1742119 | 17 اسفند 1399 ساعت 17:46 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

پارس جنوبی جم 2 قشقایی شیراز 1

لیگ یک/ پایان شیرین نیم‌فصل برای شاگردان نصرتی

پارسی‌ها در هفته پایان نیم‌فصل موفق شدند تا در خانه جشن پیروزی به پا کنند و پایانی خوش در نیم‎فصل اول داشته باشند.

لیگ یک/ پایان شیرین نیم‌فصل برای شاگردان نصرتی

به گزارش "ورزش سه" شاگردان محمد نصرتی در تیم فوتبال پارس جنوبی جم پس از صدرنشینی در هفته‌های آغازین لیگ یک، به مرور زمان جایگاه خود را از دست دادند و به میانه‌های جدول سقوط کردند، اما جدال امروز در هفته پایانی نیم‌فصل با توجه به رویارویی‌های مدعیان بالانشین، بهترین فرصت برای کاهش اختلاف پارس جنوبی با دیگر مدعیان صعود به لیگ برتر بود.

 

اتفاقی که با درخشش مهاجم پارسی‌ها رخ داد و علی فاتح توانست با دبل در گلزنی، نصرتی را به سه امتیاز ارزشمند خانگی مقابل قشقایی شیراز برساند؛ شیرازی‌ها که به دنبال فرار از جمع تیم‌های فانوس به دست هستند، در هفته‌های گذشته با شگفتی‌سازی مقابل رقبای چون بادران تهران پیروز شده بودند و امروز هم توانستند یکی از گل‌های خورده را جبران کنند اما در نهایت پیروزی نصیب شاگردان نصرتی شد. هم‌چنین در بازی امروز فرصت برای گل سوم پارس جنوبی جم هم به دست آمد که پارسی‌ها قدر ضربه پنالتی را ندانستند و در نهایت بازی با حساب 2 بر 1 به پایان رسید.

 

با این پیروزی پارس جنوبی جم توانست به جایگاه هفتم جدول صعود کند و با 25 امتیاز در فاصله‌ای 6 امتیازی تا صدر جدول قرار گیرد؛ از سوی دیگر قشقایی شیراز هم با 18 امتیاز در جایگاه چهاردهم ماند و دوئل حساس فردا آرمان گهر و چوکا می‌تواند جایگاه این تیم را در پایان نیم‌فصل تغییر دهد.

دیدگاه‌ها