کد خبر : 1742149 | 17 اسفند 1399 ساعت 20:23 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

استفانو پیولی: بازیکنان میلان مریخی نیستند!

استفانو پیولی، سرمربی میلان از عملکرد تیمش مقابل ورونا رضایت دارد.

استفانو پیولی: بازیکنان میلان مریخی نیستند!

به گزارش "ورزش سه"، عصر امروز میلان علیرغم تعدد بازیکنان مصدوم در خانه ورونا با دو گل به برتری دست یافت و حالا امیدوار به لغزش اینتر در دیدار حساس فردا شب برابر آتالانتا است. استفانو پیولی، سرمربی باتجربه روسونری در پایان این دیدار مدعی شد بازیکنان میلان مریخی نیستند و امکان ارتکاب به اشتباه برای آنها نیز وجود دارد.

 

استفانو پیولی گفت: "ما نشان دادیم هنوز در بین مدعیان هستیم و همیشه به این هدف اعتقاد داریم. مسابقه ای دشواری را برابر ورونا تجربه کردیم، اما از بین چالش هایی که در این یک سال و نیم مقابل ورونا داشته ایم این بهترین عملکرد ما بود، زیرا کمتر از همیشه برابر این تیم اذیت شدیم.

 

1576809

 

تعدد بازیکنان مصدوم؟ به هر حال میلان برنده می شود، چه وقتی همه بازیکنان در ترکیب باشند و چه زمانیکه برخی را به علت مصدومیت در اختیار نداشته باشیم. ما یک تیم جوان هستیم که همه به آن افتخار می کنند و خواهان تداوم این روند هستند. اما ما می دانیم که چگونه بر اشتباهات خود غلبه کنیم و البته از قدرت و خصوصیات خوب خود آگاهیم.

 

ما مریخی نیستیم و ممکن است اشتباه کنیم، اما مسیر رشد خود را می دانیم. مشکلات به ما کمک کرده اند تا پیشرفت کنیم. حالا یک مسابقه دشوار برابر منچستر یونایتد داریم که دیداری بسیار دشوار اما مهیج است. ما از ویژگی ها و ضعف های خود آگاه بوده و در تلاش هستیم تا کیفیت خود را ارتقا داده و مشکلات را تیز پوشش دهیم. ما مثل همیشه به خود نگاه می کنیم. نسبت به خصوصیات خود آگاهی داریم و می دانیم این فصل هنوز طولانی و دشوار است.

 

حضور زلاتان در اردو علیرغم مصدومیت؟ زلاتان سرگروه میلان است. او می دانست که این بازی چقدر دشوار است، ما نیز می دانستیم که او به اینجا خواهد آمد و زلاتان به قول خود عمل کرد."

دیدگاه‌ها