کد خبر : 1742150 | 17 اسفند 1399 ساعت 20:33 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: به اندازه کافی خوب نبودیم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول اعتراف کرد تیمش مقابل فولام خیلی خوب نبوده است.

کلوپ: به اندازه کافی خوب نبودیم

به گزارش "ورزش سه"، تیره روزهای عجیب لیورپول در استادیوم آنفیلد امروز نیز ادامه یافت و آنها این بار در خانه خود برابر فولام پایین جدولی مغلوب شدند تا ششمین شکست متوالی در آنفیلد را تجربه کنند. یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در پایان این دیدار به تمجید از عملکرد فولام پرداخته و مشکل بزرگ تیمش را گلزنی توصیف کرد.

 

یورگن کلوپ گفت: "به اندازه کافی خوب نبودیم، دروازه مان باز شد و نتوانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم که این نشان می دهد به قدر کافی موفق ظاهر نشدیم. بارها سعی کرده ام این موارد را توضیح دهم. من می خواستم تغییراتی ایجاد کنم و البته سازگاری با این شرایط زمان می برد. می دانستیم فولام در هفته های اخیر در شرایط خوبی قرار داشته، اما نیز بازی امشب را خوب آغاز کردیم.

 

1579763

 

حریف در دیدار امروز برای ما مشکلات فراوانی ایجاد کرد و عملکرد خوبی ارائه داد. فکر می کنم همه ما توافق داشته باشیم که تیمی مانند فولام باید در لیگ برتر باقی بماند. لحظاتی در جریان مسابقه وجود داشت که می توانستیم تاثیرگذارتر ظاهر شویم. دریافت گل قبل از نیمه اول ضربه بزرگی بود.

 

ما سعی کردیم بعد از خوردن گل اول واکنش نشان دهیم و بازیکنان لیورپول در نیمه دوم خیلی تلاش کردند. اما در پایان ما موفق به گلزنی نمی شویم و این یک مشکل بزرگ است. بازیکنانم هنوز انگیزه زیادی برای کسب موفقیت دارند، اما در لحطات مهم مسابقه قادر به نشان دادن این موضوع نیستند.

 

همیشه حق با تیم پیروز است و بازیکنان لیورپول به دنبال کسب سه امتیاز بودند. قضاوت کردن آسان است و چون فولام پیروز شده می توانید بگویید آنها بیش از ما به دنبال این هدف بودند. من مجبور نیستم اینجا ایستاده و بگویم ما برای این جام یا آن جام می جنگیم."

دیدگاه‌ها