کد خبر : 1742152 | 17 اسفند 1399 ساعت 20:38 | 58.4K بازدید | 0 دیدگاه

رعد و برق ایرانی، اوکراین را درنوردید

طوفان 45 دقیقه صیادمنش در آسلاوتیچ آرنا

اللهیار صیادمنش تنها به 45 دقیقه زمان نیاز داشت تا نسخه لووف را بپیچد و زوریا لوهانسک را به کسب سهمیه لیگ قهرمانان امیدوارتر کند.

به گزارش "ورزش سه"، هفته هفدهم لیگ برتر اوکراین امروز با برگزاری چند بازی برگزار شد که در یکی از این مسابقات تیم زوریا لوهانسک رده سومی در استادیوم خانگی خود آسلاوتیچ آرنا میزبان تیم قعر جدولی لووف بود که در همان نیمه نخست کار این تیم را یکسره کرد.


در این بازی اولکساندر گلادکی مهاجم 33 ساله زوریا خیلی زود و در دقیقه 9 گل نخست این تیم را وارد دروازه حریف کرد و 4 دقیقه بعد نوبت به درخشش اللهیار صیادمنش مهاجم 19 ساله و آینده دار فوتبال ایران رسید تا طوفان یک نیمه ای خود را آغاز کند.

 

 

1579792

 


در دقیقه 14 دمیتروف پشت محوطه جریمه صاحب یک موقعیت شد و پاس او به اولکساندر گلادکی رسید و این بازیکن با یک پاس تک ضرب و زیبا اللهیار صیادمنش را درون محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد و این بازیکن جوان بدون معطلی و در حالیکه یک مدافع از حریف را در کنارش داشت، با یک ضربه دقیق گل دوم زوریا را به ثمر رساند.


سه دقیقه بعد اولکساندر گلادکی گل دوم خودش و سوم زوریا را به ثمر رساند تا این تیم ظرف 16 دقیقه حریف خود را با سه گل سردرگم کند. اما این پایان کار نبود چرا که در دقیقه 39 حرکت عالی بازیکنان زوریا از سمت چپ منجر به خلق یک موقعیت شد که سانتر دمیتروف به روی دروازه با ضربه سر زیبای صیادمنش همراه بود تا این بازیکن در این دیدار بریس کرده و گل چهارم تیمش را نیز به ثمر برساند.
با آغاز نیمه دوم صیادمنش که در همان 45 دقیقه نخست کار خودش را انجام داده بود، از زمین بازی بیرون رفت و شهاب زاهدی دیگر مهاجم ایرانی زوریا به میدان آمد. این بازی در نهایت با نتیجه 4 بر صفر به سود زوریا لوهانسک به پایان رسید.


صیادمنش جوان که چند روز پیش توانسته بود با کسب 36 درصد از آرا هواداران فوتبال در اوکراین، عنوان بهترین بازیکن ماه فوریه لیگ برتر این کشور را از آن خود کند، حالا با دو گلی که امشب برای زوریا به ثمر رساند، عزمش را جزم کرده است تا یکبار دیگر این عنوان را به خودش اختصاص دهد.

 

 

1579793

 


اللهیار در سه هفته گذشته لیگ برتر اوکراین مقابل تیم های دسنا چرنیهیف و شاختار دونتسک موفق شده بود پاس گل بدهد و با 2 گلی که امشب به ثمر رساند، در لیگ برتر اوکراین 4 گله شد. او در رقابت های لیگ اروپا نیز یک گل برای زوریا و مقابل لسترسیتی به ثمر رسانده بود.


زوریا با کسب این پیروزی 32 امتیازی شد و در حالیکه نسبت به شاختار دونتسک یک بازی کمتر انجام داده، با این تیم 4 امتیاز اختلاف دارد تا یاران صیادمنش و زاهدی امیدوار باشند در هفته های پیش رو از این تیم پیش گرفته و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به خود اختصاص دهند.

دیدگاه‌ها