کد خبر : 1742171 | 17 اسفند 1399 ساعت 21:45 | 30.6K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان: به بازیکنانم خیلی افتخار می کنم

زین الدین زیدان از عملکرد شاگردانش در نیمه دوم بازی امروز برابر اتلتیکو تمجید کرد.

زیدان: به بازیکنانم خیلی افتخار می کنم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امروز در مصاف با اتلتیکو به یک تساوی ارزشمند دست یافت چرا که تیم زین الدین زیدان تا اواخر مسابقه با گل لوئیس سوارز از حریف خود عقب بود اما نهایتاً کریم بنزما موفق شد کار را به تساوی بکشاند تا امید های لوس بلانکوس برای فتح لالیگا همچنان زنده بماند.

 

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، در پایان بازی گفت: " نیمه اول بازی امروز متعلق به اتلتیکو مادرید بود و در نیمه دوم این ما بودیم که بهتر بازی کردیم. مهمترین چیز این است که ما بتوانیم عملکردی مانند نیمه دوم بازی امروز ارائه دهیم."

 

 

1579823

 

 

صحنه جنجالی VAR: " هیچ چیز به ذهنم خطور نمی کند و هرچه بگویم چیزی را تغییر نمی‌دهد. ما می دانیم که به هر حال این صحنه پیچیده بود اما تصمیم گیری بر عهده داور است. بازیکنان گفتند که این یک خطای هند بود اما داور چنین اعتقادی نداشت. با این حال مثل همیشه من درگیر چنین مسائلی نمی شوم و به تصمیم داور احترام می‌گذارم. "

 

حضور بارسا در بالای جدول: " هدف ما ادامه دادن است. ما می‌دانیم که راه زیادی در لیگ باقی مانده است و می خواهیم تا پایان بجنگیم. شما همیشه می توانید شرایط را تغییر دهید. ما می‌دانیم که در چه مسائلی می توانیم پیشرفت کنیم. مهمترین چیز در بازی امروز این بود که در نیمه دوم عملکرد متفاوتی نشان دادیم."

 

 

1579824

 

 

والورده و وینیسیوس: " همه لیاقت بازی کردن دارند و من به بازیکنانم خیلی افتخار می‌کنم. همه ما در یک کشتی هستیم و می‌خواهیم تا پایان بجنگیم."

دیدگاه‌ها