کد خبر : 1742291 | 18 اسفند 1399 ساعت 14:37 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

الساندرو دل پیرو:

نیمکت نشینی رونالدو تصمیم درستی بود

الساندرو دل پیرو کار یوونتوس برای صعود مقابل پورتو را دشوار توصیف کرد.

نیمکت نشینی رونالدو تصمیم درستی بود

به گزارش "ورزش سه"، آندره آ پیرلو، سرمربی جوان یوونتوس در جریان برتری ابتدای هفته تیمش مقابل لاتزیو به کریستیانو رونالدو استراحت داد تا این بازیکن آماده جدال دشوار مقابل پورتو در تورین باشد. الساندرو دل پیرو، اسطوره باشگاه یوونتوس مدعی شد این تیم در حال حاضر در شرایط خوبی قرار دارد، اما اگر پورتو مانند بازی رفت باشد کار این تیم دشوار خواهد بود.

 

الساندرو دل پیرو گفت: "من انتظار چنین واکنشی از یوونتوس را برابر لاتزیو نداشتم، زیرا این باشگاه طی چند هفته گذشته از نظر فیزیکی با مشکل روبرو شده است. لاتزیو شروع بسیار خوبی داشت، اما یوونتوس نیز به خوبی پاسخ داد. آنها ثبات داشتند و با توجه به بازی بعدی یوونتوس مقابل پورتو است، این خبر خوبی برای این تیم بوده است.

 

1576698

 

نیمکت نشینی کریستیانو رونالدو؟ این یک اقدام هوشمندانه از آندره آ پیرلو و رونالدو بود. یوونتوس بدون شش بازیکن ثابت خود پیروز شد. آنها استراحت کردند و حالا آماده بازی هستند.

 

یوونتوس برای صعود مقابل پورتو به یک نمایش بی نقص نیاز دارد. گل فدریکو کیه زا در پرتغال شرایط را به سود یووه رقم زد، اما اگر پورتو با همان انرژی بازی کند، کار برای بیانکونری سخت خواهد بود. دیدار چالش برانگیز پیش روی یوونتوس است، اما آنها در شرایط خوبی هستند. یوونتوس کمی افت کرده بود، اما به نظر می رسد حالا آنها بهبود یافته اند."

دیدگاه‌ها