کد خبر : 1742293 | 18 اسفند 1399 ساعت 14:32 | 39.8K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال با خلیفه دوباره مدعی شد(عکس)

رضا مروانی بازیکن تعویضی استقلال خوزستان توانست پاس بهروز بارانی دیگر بازیکن تعویضی این تیم را در دقیقه 92 به گل برتری تیمش تبدیل کند.

به گزارش ورزش سه، استقلال خوزستان این هفته به مصاف مس کرمان در کرمان رفت و در نهایت موفق شد این دوئل سخت را با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و در جدول جای مس کرمان را بگیرد. شاگردان امیر خلیفه اصل با 29 امتیاز در رده دوم قرار دارند و از مدعیان اصلی کسب سهمیه لیگ برتر هستند.

 

امیر خلیفه اصل که در هفته‌های پایانی فصل قبل به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد، نتایج خوبی گرفت و امسال این نتایج خوب را در تیم آبی‌پوش اهواز تکرار کرده است. وی که بازیکنان باتجربه ای همچون محمد معاوی، فرشاد جانفزا، حسین بهرامی، علی کیانی، حسن پور حمیدی، علی هلیچی، بهروز افشار و ... را در کنار جوانان زیادی در ترکیب تیم خود می‌بیند توانسته یک ترکیب ایده‌آل را با این بازیکنان برای خود بسازد. در بازی قبل رضا مروانی بازیکن رده امید این تیم تک گل سه امتیازی را به زیبایی به ثمر رساند، او که به عنوان یار تعویضی به میدان آمده بود توپ را از بهروز بارانی دیگر بازیکن تعویضی گرفت و پس از یک فرار زیبا در مصاف تک‌به تک وارد دروازه مس کرد تا یک برد شیرین و مهم برای این تیم به دست بیاید.

 

1580036

 

1580037

 

حال مدیران استقلال خوزستان که از امیر خلیفه اصل حمایت کردند، از این اعتماد خوشنود هستند چرا که دوباره آبی‌های اهواز در راه موفقیت و بازگشت به لیگ برتر هستند و می‌توانند بازهم در رده اول فوتبال ایران حاضر شوند. البته استقلال خوزستان که از جام حذفی انصراف داده، فرصت خوبی برای استراحت خواهد داشت و می‌تواند با تقویت خود، مسیر موفقیت را در نیم‌فصل دوم دنبال کند.

دیدگاه‌ها