کد خبر : 1742320 | 18 اسفند 1399 ساعت 15:51 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

صدر از دست عنایتی سر خورد

استارت بدشانسی هوادار با مصدومیت فشنگچی!

اغراق نیست اگر بگوییم هوادار در طول 5 هفته اخیر بدشانس ترین تیم لیگ یک بوده است، بدشانسی که از مصدومیت شدید کاپیتان این تیم شروع شد.

به گزارش "ورزش سه"، اگر تا همین چند هفته پیش در مورد شانس های اصلی صعود به لیگ برتر سوال می شد، قطعا هوادار یکی از گزینه های اصلی بود، تیم یکدستی که با بازی های خوب توانسته بود در بین بالانشینان جدول جایی برای خود دست و پا کند.
اما چند بدشانسی شرایط را برای این تیم در پایان نیم فصل اول بسیار سخت کرده است، بدشانسی هایی که استارت آن با مصدومیت شدید امیرحسین فشنگچی برای هوادار رقم خورد.


شاید روزی که تیم فوتبال هوادار در هفته سیزدهم لیگ یک با گل ریحان البرز بازی داشت همه انتظار یک پیروزی ساده برای این تیم و ایجاد اختلاف با رقبا را می کشیدند اما در نهایت اتفاق های بازی به شکلی عجیب برای شاگردان رضا عنایتی رقم خورد. در این بازی امیرحسین فشنگچی در همان دقایق ابتدایی بازی با مصدومیت شدید روبرو شد و شاگردان عنایتی با دریافت 3 گل عجیب و از دست دادن موقعیت های پرشمار گلزنی نتیجه را به حریف خود واگذار کردند.


هوادار بعد از این بازی که یکی از اصلی ترین بازیکنان خود را به دلیل پارگی رباط صلیبی تا پایان فصل از دست داد، بازهم برای کسب نتایج مناسب با بدشانسی های بزرگی روبرو شد، جایی که در بازی با شاهین بوشهر شاگردان عنایتی موقعیت های پرشماری را از دست دادند و در نهایت با گل به خویش سینا اسدبیگی نتیجه را به حریف خود واگذار کردند.

 


شاگردان عنایتی در هفته پانزدهم لیگ یک در شیراز با فجرسپاسی به تساوی یک بر یک دست پیدا کردند اما اوج بدشانسی هوادار در هفته شانزدهم لیگ یک اتفاق افتاد، جایی که این تیم یک پنالتی و چندین موقعیت گلزنی را از دست داد و در نهایت نتوانست سه امتیاز این بازی حساس برابر مس را کسب کند.


هوادار در بازی روز گذشته هم چند موقعیت خوب گلزنی داشت اما در نهایت شهرداری آستارا موفق شد دروازه این تیم را باز کند تا 3 امتیاز دیگر از دست شاگردان عنایتی خارج شود.

 


به نظر می رسد هوادار باید برای نیم فصل دوم جانشینی برای امیرحسین فشنگچی پیدا کند تا شاگردان عنایتی بتوانند با کاهش فاصله 5 امتیازی با صدرجدول دوباره به جمع مدعیان قهرمانی برگردند.

دیدگاه‌ها