کد خبر : 1742322 | 18 اسفند 1399 ساعت 16:05 | 24.6K بازدید | 3 دیدگاه

گزارش آاس؛

غیر قابل توضیح؛ چرا آسنسیو در رئال فیکس است؟

مارکو آسنسیو از بی اثرترین مهاجمان رئال مادرید در چند ماه اخیر بوده؛ ولی در 13 بازی متوالی است که به عنوان بازیکن ثابت به میدان می رود.

غیر قابل توضیح؛ چرا آسنسیو در رئال فیکس است؟

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، مارکو آسنسیو جولای(تیرماه) گذشته و پس از تقریبا یک سال به میادین برگشت. او تابستان 2019 و در بازی پیش فصل برابر آرسنال، رباط صلیبی داد و نتوانست ماه ها برای رئال به میدان برود.

آسنسیو در بازگشت توانست گل زیبایی به والنسیا بزند و نوید روزهای فوق العاده ای را داد اما رفته رفته مشخص شد که آسنسیو دیگر ستاره گذشته نیست. پدیده ای که سال 2016 نگاه ها را به خود خیره کرد و درخششی بی وقفه داشت.

 

 

1580071

 

 

آسنسیو در فصل جاری هم نتوانسته باری از روی دوش رئال بردارد. او در 13بازی اخیر رئال در تمام رقابت ها فیکس بوده و آمار و ارقام نشان می دهند که نشانی از روزهای اوجش ندارد.

متوسط گلزنی رئال، بدترین در قرن 21 است و آسنسیو هم در 4 بازی گذشته تنها یک گل زده است. در این مقطع، دو مدافع یعنی رافا واران و مندی هم یک گل زده اند و کاسیمیرو توانسته دو گل بزند و یک پاس گل بدهد.

پیش از 13 بازی اخیر، آسنسیو تنها در 7 بازی از 21 بازی رئال توانسته بود به میدان برود ولی وقتی از لحاظ بدنی توانست به شرایط مطلوب برسد و البته با افزایش تعداد مصدومان، زین الدین زیدان هم به او اعتماد کرد.

 

 

1580073

 

 

در اولین بازی خانگی سال 2021 رئال، آسنسیو یک گل به سلتا زد و یک پاس گل هم داد ولی در 11 بازی بعدی تنها یک گل به لوانته زده است. پس از آن گل، تنها کار مفید آسنسیو در بازی های رئال، دو شوت به دروازه برابر آتالانتا بود.

در شش بازی اخیر لالیگا او یک شوت به چارچوب هم نداشته است. روز گذشته آسنسیو بی اثرترین مهاجم رئال برابر اتلتیکو بود. آماری که حیرت انگیز است و شاید اگر زین الدین زیدان با مصدومیت های متوالی بازیکنانش روبرو نبود، به آسنسیو حتی میدان هم نمی داد.

 

دیدگاه‌ها