کد خبر : 1742324 | 18 اسفند 1399 ساعت 16:17 | 23.5K بازدید | 3 دیدگاه

داور بازی برگشت PSG-بارسلونا مشخص شد

چهارشنبه شب و در بازی برگشت پی اس جی و بارسلونا در پاریس، یک داور انگلیسی عهده دار قضاوت خواهد بود.

داور بازی برگشت PSG-بارسلونا مشخص شد

به گزارش ورزش سه، کمیته داوران اتحادیه فوتبال اروپا داوران 4 بازی دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را انتخاب کرد. بر این اساس قضاوت بازی فردا شب تیم‌های فوتبال یوونتوس و پورتو در ورزشگاه آلیانتس تورین به بیورن کوئیپرس هلندی سپرده شده است.

یوونتوس در دور رفت در پرتغال با نتیجه 2-1 شکست خورد که یکی از دو گل پورتو در آن بازی توسط مهدی طارمی به ثمر رسید. با این حال این نتیجه بدان معناست که بانوی پیر با پیروزی یک بر صفر هم می‌تواند راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

 

 

1580076

 

 

در بازی همزمان میان تیم‌‌های بوروسیا دورتموند و سویا که در آلمان برگزار می‌شود، هم جونیت چاکر ترکیه‌ای قضاوت خواهد کرد. دورتموند سه هفته پیش در دور رفت با نتیجه 2-3 سویا را در آندلس شکست داده بود.

 

 

1580077

 

 

در همین حال کمیته داوران یوفا اسامی داوران بازی‌‌های چهارشنبه لیگ قهرمانان را هم اعلام کرد که بر این اساس آنتونی تیلور انگلیسی مصاف خانگی پاری‌سن‌ژرمن برابر بارسلونا را سوت خواهد زد. بازی رفت دو تیم در نوکمپ با پیروزی 1-4 نماینده فرانسه خاتمه یافت.

در بازی دیگر چهارشنبه نیز کلمن تورپن فرانسوی، مصاف خانگی لیورپول با لاپیزیگ را سوت خواهد زد. مصاف این دو تیم در دور رفت در آلمان با پیروزی 0-2 لیورپول همراه شد. بازی برگشت دو تیم در شهر بوداپست مجارستان برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها