کد خبر : 1742366 | 18 اسفند 1399 ساعت 18:34 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

چوکای تالش 3- آرمان گهر 2

لیگ یک/ رالی هیجان انگیز به کام چوکا

چوکا در یک دیدار پر گل و جذاب موفق شد میهمان خود آرمان گهر را شکست دهد.

لیگ یک/ رالی هیجان انگیز به کام چوکا

به گزارش "ورزش سه"، چوکای تالش که طی چهار هفته اخیر موفق به کسب برد نشده بود، امروز در چارچوب هفته هفدهم لیگ دسته یک میزبان آرمان گهری بود که هفته گذشته به تساوی دو بر دو مقابل میهمان خود استقلال ملاثانی دست یافته بود.

 

با توجه به جایگاه دو تیم در جدول رده بندی و اختلاف امتیازی شان، این دیدار از حساسیت ویژه ای برخوردار بود و چوکا به دنبال کسب برد و سبقت گرفتن از آرمان گهر بود که به این هدف خود نیز دست یافت.

 

این دیدار پر گل و جذاب، با برتری یک بر صفر چوکا در نیمه اول همراه بود. رضا اعتمادی در دقیقه 24 تک گل میزبان را در این نیمه به ثمر رساند. در نیمه دوم آرمان گهر با گل دقیقه 50 علی نظری بازی را به تساوی کشاند اما در دقیقه 66 پرهام جوادی یک بار دیگر چوکا را از حریف پیش انداخت.

 

در ادامه کار علی وزیری پناه در دقیقه 78 بار دیگر برای آرمان گهر گلزنی کرده و بازی را دوباره مساوی کرد. این پایان کار نبود و چوکا که عزم خود را برای پیروزی در این دیدار جزم کرده بود در دقیقه 89 توسط علی امیری گل سوم را به ثمر رسانده و 3 بر 2 پیروز این دیدار شد.

 

با کسب این سه امتیاز، چوکا 18 امتیازی شده و با پیشی گرفتن از آرمان گهر در مکان پانزدهم قرار گرفت. آرمان گهر هم با 17 امتیاز به مکان شانزدهم جدول رده بندی سقوط کرد.

دیدگاه‌ها