کد خبر : 1742477 | 19 اسفند 1399 ساعت 12:25 | 25.6K بازدید | 0 دیدگاه

زمان اعلام تیم‌های میزبان لیگ قهرمانان آسیا

رسانه های عربستانی اعلام کردند که قرار است تا هفته آینده، اسامی تیم های میزبان رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اعلام شود.

زمان اعلام تیم‌های میزبان لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش "ورزش سه"، گزارش های مطبوعات عربستان حاکی از آن است که در هفته آینده اسامی کشورهای میزبان رقابت های گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب اعلام خواهد شد.


روزنامه عربستانی الشرق الاوسط نوشته است که باشگاه های الهلال، الاهلی، النصر و الوحده در رقابت های لیگ عربستان و در نامه های رسمی ارسال شده به اتحادیه فوتبال عربستان، درخواستی را برای برگزاری مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان ارائه داده اند.


این روزنامه عربستانی در ادامه اعلام کرده است که اتحادیه فوتبال عربستان منتظر است تا سرنوشت درخواست های میزبانی این کشور برای رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اعلام شود. این کشور علاوه بر لیگ قهرمانان، برای میزبانی دیدارهای مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا نیز درخواست خود را ارسال کرده است.


تیم ملی عربستان در رقابت های مقدماتی جام جهانی با کشورهای یمن، فلسطین، سنگاپور و ازبکستان در یک گروه بازی می کند و مسابقات در ماه ژوئن آینده به صورت متمرکز در یک کشور برگزار خواهند شد.


تیم ملی عربستان در چارچوب مسابقات مشترک مقدماتی جام جهانی 2022 و جام ملت های آسیا 2023 آسیا، در پایان ماه جاری در ریاض با تیم ملی فلسطین دیدار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها