کد خبر : 1742522 | 19 اسفند 1399 ساعت 16:10 | 30.4K بازدید | 1 دیدگاه

به شانس هم نیاز داریم

کومان: اگر بهترین شب مسی باشد، صعود می کنیم

رونالد کومان رمز صعود به دور بعد لیگ قهرمانان و حذف کردن پی اس جی را در قدرت و انگیزه حداکثری لیونل مسی و بازیکنانش می داند.

کومان: اگر بهترین شب مسی باشد، صعود می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا باید در پاریس دست به معجزه بزند. 4 سال پس از معجزه نوکمپ برابر پی اس جی، آبی اناری ها یک بار دیگر ماموریتی غیرممکن پیش رو دارند و باید شکست 1-4 دور رفت را جبران کنند.

خیلی ها ناامیدند ولی رونالد کومان سرمربی بارسا و بازیکنانش همچنان خوشبین هستند.

 

 

1578526

 

 

سرمربی هلندی بارسا که تیمش این روزها روی فرم است، در نشست خبری بازی گفت:« امیدوارم فردا شکل و روند بازی، متفاوت با دور رفت باشد. همیشه جای امیدواری هست و البته بستگی دارد چطور بازی را شروع کنیم. اینکه چقدر انرژی در زمین بگذاریم و کار حریف را دشوار کنیم. باید اثرگذاری بیشتری نسبت به بازی رفت داشته باشیم و از موقعیت های مان استفاده کنیم. ما تیمی هستیم که در هر بازی شانس های گلزنی زیادی خلق می کند و اگر در خط حمله خوب کار کنیم، چیزی غیرممکن نخواهد بود.»

 

کومان ادامه داد:« نسبت به بازی رفت معتقدم شرایط مان بهتر شده و به خصوص پس از شکست دادن سویا در جام حذفی و رسیدن به فینال، روحیه و اطمینان مضاعفی گرفتیه ایم. با این حال نباید برتری 3-0 بر سویا و جبران شکست بازی رفت را با بازی فردا مقایسه کرد. پی اس جی تیمی بسیار قدرتمند و مدعی قهرمانی است. برای جبران باید نمایشی فراتر از همیشه داشته باشیم. ما برای برد وارد زمین می شویم و امیدوارم بتوانیم صعود کنیم. سخت است ولی غیرممکن نیست.»

 

 

1579892

 

 

غایبان بارسا:« جرارد پیکه، سرجی روبرتو و کوتینیو با ما نخواهند بود اما تیم خوب داریم که قدرتش با غیبت یک یا دو مدافع میانی کاهش پیدا نمی کند.»

 

آینده مسی پس از انتخاب خوان لاپورتا به عنوان رئیس باشگاه:« می دانیم که لاپورتا در گذشته رئیس باشگاه بوده و با مسی رابطه خوبی دارد. پس می توان مثبت فکر کرد. البته آینده مسی در دستان خودش است و او تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

همه در بارسا می خواهیم او تمدید کند. لاپورتا با قاطعیت برنده انتخابات شد و برای باشگاه، بودن کسی مثل او در پست ریاست، اتفاق خوبی است. او می تواند شرایط را بهتر کند. من نیز با لاپورتا در گذشته دیدار داشته ام و از وی شناخت خوبی دارم. بازخورد انتخاب او در میان بازیکنان هم مثبت بود. او به من و تیم اطمینان خاطر داده و گفته است که برای بهبود اوضاع، هر کاری خواهد کرد. البته در بارسا مثل هر تیم بزرگی، نتایج تعیین کننده هستند.»

 

 

1573611

 

 

پیغام برای بازیکنان:« باید با قدرت وارد زمین شد و کار خودمان را به درستی انجام دهیم. باید خلق موقعیت کرد؛ به طوری که در پایان بازی این حس را داشته باشیم که در زمین کم نگذاشتیم. نتیجه غیر قابل پیش بینی است و باید همه توان مان را بگذاریم.»

 

اهمیت مسی در بازی فردا:« اگر به صعود باور داریم، باید در زمین هر بازیکن حداکثر توانش را بگذارد و در بالاترین سطح بازی کند. اگر مسی بهترین شبش باشد، چیزی غیرممکن نخواهد بود؛ هرچند نباید روی مسی و دیگر بازیکنان فشار بیش از اندازه وارد کرد.

تیم باید در بالاترین سطح خودش باشد و البته به شانس هم نیاز است. با شناختی که از مائوریسیو پوچتینو سرمربی پی اس جی دارم، می دانم که آنها نیز کار را تمام شده نمی دانند. فردا باید ایمان داشت و جاه طلب بود.»

 

دیدگاه‌ها