کد خبر : 1742536 | 19 اسفند 1399 ساعت 17:19 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو: نیمار خیلی انگیزه داشت، اما نشد

مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن مدعی شد هدف تیمش مقابل بارسلونا کسب پیروزی است.

پوچتینو: نیمار خیلی انگیزه داشت، اما نشد

به گزارش "ورزش سه"، با کسب پیروزی 1-4 در استادیوم نوکمپ، پاری سن ژرمن شانس زیادی برای صعود مقابل بارسلونا دارد، اما اتفاقات تلخ گذشته باعث هراس این تیم می شود. مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن در نشست خبری قبل از دیدار مقابل بارسلونا در مورد این مسابقه و آخرین شرایط نیمار صحبت کرده است.

 

امکان تکرار اتفاقات گذشته برای پاری سن ژرمن: "از نظر من گذشته ها گذشته و برای من، همه چیز از ژانویه 2021 آغاز شده است. تجربیات من تنها مختص به بازی های پاری سن ژرمن از زمان ورود من به این باشگاه بوده است. من هیچ حسی به تجربیات گذشته ندارم. تیم من فردا شب از همان دقیقه یک به دنبال کسب پیروزی خواهد بود و با تمام توان تلاش خواهد کرد.  

 

1574256

 

شما باید در طول بازی متمرکز باشید. ما می خواهیم صعود کنیم، اما با پیروز شدن راهی دور بعد شویم. تا آنجا که ممکن است به بارسا احترام خواهیم گذاشت. می دانیم که با چه رویکردی باید مسابقه را آغاز کرده و شرایط را چگونه در نظر بگیریم.

 

از نظر ما نتیجه هنوز 0-0 است و تلاش پاری سن ژرمن کسب پیروزی خواهد بود. شروع مسابقه و اتفاقات دقایق ابتدایی برای هر دو تیم اهمیت زیادی خواهد داشت، اما نباید فراموش کرد یک مسابقه فوتبال 90 دقیقه طول می کشد."

 

غیبت نیمار در مورد مسابقه فردا شب: "این در واقع تصمیم ما نبود و به خاطر شرایط خود نیمار بود که مجبور به انجام این کار شدیم. در واقع این شرایط فیزیکی یک بازیکن است که در نهایت عامل اصلی در مورد تصمیم گیری برای حضور یا عدم حضور او در زمین خواهد بود.

 

1580345

 

کادر پزشکی تمام تلاش خود را برای حضور نیمار در میدان انجام داد و ما نیز واقعا دوست داشتیم از او استفاده کنیم. اما برای ما مهم تر حضور نیمار در ادامه فصل بود، نه فقط این دیدار. ناراحت کننده است، زیرا نیمار خیلی انگیزه داشت تا به تیم در رسیدن به اهدافش در لیگ قهرمانان کمک کند. نیمار روزهای سختی را سپری می کند و ما امیدواریم او زودتر قادر به بازگشت به ترکیب باشد."

دیدگاه‌ها