کد خبر : 1742547 | 19 اسفند 1399 ساعت 18:14 | 53K بازدید | 0 دیدگاه

جینی واینالدوم:

جدایی از لیورپول ویرانم خواهد کرد!

جینی واینالدوم، هافبک هلندی لیورپول از نتایج اخیر این تیم ناراحت است.

جدایی از لیورپول ویرانم خواهد کرد!

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد جینی واینالدوم در تابستان امسال با لیورپول به اتمام می رسد و هنوز توافقی برای تمدید قرارداد این هافبک باتجربه انجام نشده است. در نشست خبری پیش از دیدار فردا شب مقابل لایپزیش در لیگ قهرمانان، جینی واینالدوم مدعی شد عاشق لیورپول است و جدایی از این تیم برای او بسیار دشوار خواهد بود.

 

جینی واینالدوم گفت: "ما واقعا احساس بدی داریم. عملکردمان در مقابله با اتفاقات رقم خورده در میدان بسیار ضعیف بوده و ما می توانستیم خیلی بهتر باشیم. این روند باعث عصبانیت من و دیگر بازیکنان لیورپول شده، زیرا ما می توانیم خیلی بهتر از آنچه در حال حاضر هستیم عمل کنیم.

 

1534080

 

نتایج اخیر بی تردید ضربه سختی به ما وارد کرده است. اعتماد به نفس در تیم هنوز دیده می شود، اما به دلیل شرایط فعلی قطعا کمتر از گذشته شده است. آسیب دیدگی ها، ابتلای برخی بازیکنان به ویروس کرونا و نتایج اخیر شایط را برای ما دشوار ساخته و این اوضاع برای بسیاری از بازیکنان لیورپول برای اولین بار است که رخ می دهد.

 

من معتقدم ما با پرس شدید بازیکنان لایپزیش را مجبور به اشتباه کردیم، بنابراین تصور می کنم که ما در رقم خوردن آن پیروزی در بازی رفت سهم بزرگی داشتیم. بازی دشواری داشتیم و آنچه بیشتر من را تحت تأثیر قرار داد حفظ سبک بازی از سوی لایپزیش در تمام طول مسابقه و علاقه به بازی مستقیم بود."

 

احتمال جدایی از لیورپول: "اگر این اتفاق رخ دهد برایم خیلی دشوار خواهد بود، زیرا باید تیمی را ترک کنم که عاشقش بوده، سالها در آن بازی کرده و لحظات زیادی را اینجا سپری کرده ام. همچنین شما نمی دانید چرا این اتفاق رخ داده و در کل اگر لیورپول را ترک کنم ویران خواهم شد."

دیدگاه‌ها