کد خبر : 1742657 | 20 اسفند 1399 ساعت 11:19 | 703.9K بازدید | 30 دیدگاه

واکنش‌ها به اخراج طارمی و اشک هایش

تو را بخشیدیم ای پادشاه ایرانی! (عکس)

اخراج مهدی طارمی در دیدار مقابل یوونتوس باعث واکنش های زیادی در فضای مجازی بین کاربران خارجی شد.

تو را بخشیدیم ای پادشاه ایرانی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدار پورتو و یوونتوس یکی از دراماتیک ترین دیدارهای فوتبال اروپایی بخصوص برای هواداران ایرانی بود. مهدی طارمی که در بازی رفت موفق شده بود دروازه قهرمان 9 سال گذشته ایتالیا را باز کند، در بازی برگشت نیز یک خطای پنالتی از مدافعین یوونتوس گرفت تا پورتو با یک گل از حریف قدرتمند خود پیش بیفتد.


اما نیمه دوم برای طارمی به خوبی نیمه نخست پیش نرفت. او ابتدا به دلیل خطا بر روی فدریکو کیه زا کارت زرد گرفت و دو دقیقه بعد پس از سوت بورن کوییپرس داور این دیدار، کارت زرد دومش را نیز دریافت کرد و در میان بهت و شگفتی بازیکنان پورتو زمین بازی را ترک کرد.


طارمی که این کارت زرد دوم را باور نداشت، با داور دیدار به بحث و جدل پرداخت ولی صحبت های او برای راضی کردن داور مسابقه بی تأثیر بود و او باید زمین مسابقه را ترک می کرد. شاید تصمیم بورن کوییپرس بسیار سخت گیرانه بود چرا که حدفاصل سوت او به نشانه اعلام آفساید تا ضربه مهدی طارمی کمتر از یک ثانیه بود و او حتی اگر طارمی را جریمه نمی کرد، کسی از او خرده نمی گرفت.


به هر حال بورن کوییپرس با اخراج طارمی به سوژه اصلی در فضای مجازی تبدیل شد. خیلی از کاربران اخراج طارمی را با کارت قرمزی که فن پرسی در زمان حضور در آرسنال و در دیدار مقابل بارسلونا دریافت کرد، مقایسه کردند. حتی استیو مک منمن بازیکن سابق رئال مادرید نیز اخراج طارمی را بسیار سختگیرانه قلمداد کرد.


پورتو در نهایت این بازی را به دلیل گل زده بیشتر در خانه حریف برنده شد و با شکست یوونتوس، دست به کار بزرگی زد. اشک های مهدی طارمی در پایان دیدار باعث احساساتی شدن هواداران پورتو در فضای مجازی شد. دقایقی پس از اخراج طارمی و دریافت گل دوم توسط پورتو، هواداران این تیم به شدت از طارمی انتقاد کردند ولی اشک های پسر بوشهری باعث شد نظرات آنها در پایان بازی به طور کلی تغییر کند.
در زیر گزیده ای از هزاران بازخورد و توئیت ها نسبت به اخراج طارمی در بازی مقابل یوونتوس را مرور می کنیم:

 

1580656

طارمی: "من صدای سوت را نشنیدم"
در  استادیوم خالی که هر چیز و همه چیز را می شنود

 

1580657

طارمی در حال بازگشت به رختکن

 

1580644

کارت های قرمز ون پرسی و طارمی شرم آور است، همین!

 

1580642

راستش را بخواهید، هر بازیکن دیگری هم بود، همان کاری را انجام می داد که طارمی انجام داد. آیا او بخشیده می شود؟

 

1580641

این قانون مسخره است. فقط در صورتی که در پایان بازی باشد باید یک کارت زرد داشته باشد. این اتفاق در دقیقه 50 برای طارمی رخ داد.

 

1580645

طارمی احتمالاً می خواست اخراج فن پرسی را یادآوری کند. تقریباً دقیقاً ده سال پیش این اتفاق رخ داد.

 

1580647

سوال این است که اگر کاری که طارمی انجام داد توسط رونالدو انجام می شد، آیا داور کارت زرد دوم را به او می داد؟ من آن را باور نمی کنم.

 

1580643

خلاصه بازی طارمی مقابل یوونتوس

 

1580646
نظرسنجی: آیا کارت زرد دوم طارمی عادلانه بود؟
بله 30 درصد
خیر 52 درصد
ندیدم / نمی دانم 18 درصد

 

1580648

سرقت یووه!! اگر اولین زرد به طارمی اغراق آمیز باشد، دومی رسوایی است. طارمی پس از سوت کوییپرس، نیم ثانیه بعد به توپ ضربه زد.

 

1580654

کوادرادو اخراج نشد. کیزا اخراج نشد. الکس ساندرو دو خطایی که کارت زرد داشت را انجام داد و هیچ کارتی نگرفت. برناردسکی اخراج نشد. اما طارمی اخراج شد زیرا او توپ را لگد زد.

 

1580649

اگر طارمی گریه کند، من کی هستم که گریه نکنم؟

 

1580655

من (با دیدن این عکس) دیگر حالم خوب نیست...

 

1580651

ما هنوز هم شما را دوست داریم مهدی طارمی! من حتی هزینه سمعک را به شما پرداخت می کنم

 

1580650

حرکتش اشتباه بود اما مطمئناً  وجود او باعث خلق پنالتی شد و او اولین گل را به ما داد. طارمی مرد فروتنی است، اما همچنان شادی های زیادی برای ما خلق خواهد کرد.

دیدگاه‌ها