کد خبر : 1742700 | 20 اسفند 1399 ساعت 15:11 | 14.9K بازدید | 4 دیدگاه

جوانان ما از بازی با پرسپولیس بهره ببرند؛

حسین‌خانی: ما و قشقایی را مقایسه نکنید

سرمربی مس نوین معتقد است پرسپولیس با تمام توان برابر آنها قرار می‌گیرد.

حسین‌خانی: ما و قشقایی را مقایسه نکنید

به گزارش "ورزش سه"، فرزاد حسین‌خانی در آستانه مسابقه تیم خود برابر پرسپولیس در رقابت‌های جام حذفی گفت: قصد ندارم بابت این بازی شعار بدهم و یا با صحبت‌هایی مثل شگفتی‌سازی و مسائلی از این دست بازیکنان تیم خود را برای این بازی زیر فشار قرار دهم ولی با توجه به آمادگی و شناختی که از بازیکنان خوب تیم مس نوین دارم، می‌توانم با اطمینان بگویم که بچه‌های ما بهترین عملکرد خود را در این بازی ارائه خواهند کرد.

 

او ادامه داد: به این بازی به چشم یک فرصت خوب نگاه می کنیم. تیم ما در هفته‌های اخیر و چند بازی گذشته خود چه در لیگ دو و چه در حذفی رفته رفته به مرحله بیشتری از آمادگی و هماهنگی رسیده و این بازی می‌تواند فرصتی خوب برای بچه‌های جوان و جویای نام تیم ما باشد که توانایی‌های خود را بیشتر اثبات کنند. به هر شکل این بازی مخاطبان بسیار زیادی دارد و همین فرصت بسیار خوبی است تا بازیکنان ما از آن استفاده بیشتری برای نمایش توانمندی‌های خود ببرند.

سرمربی مس نوین با اشاره به تیم پرسپولیس گفت: در روزهای اخیر خیلی‌ها حذف این تیم توسط قشقایی را برای ما مثال می‌زدند، اما توجه داشته باشید که در آن مسابقه پرسپولیس ۶ بازیکن اصلی خود را برابر قشقایی به واسطه تمرینات تیم ملی در اختیار نداشت، اما برابر تیم ما نه تنها نفرات کامل خود را در اختیار دارد که بازیکنان جدید این تیم هم می‌توانند در ترکیب آن به میدان بروند. از همین رو شرایط این مسابقه کاملا متفاوت با آن بازی پرسپولیس است.

 

حسین‌خانی که بارها به‌عنوان کاپیتان مس کرمان برابر پرسپولیس بازی کرده است، در خصوص تقابل دوباره با این تیم ابراز کرد: شرایط این گونه بازی‌ها را می‌دانم؛ سعی کرده‌ایم با صحبت در روزهای اخیر از نظر فکری بازیکنان را بیشتر آماده این مسابقه کنیم. از نظر فنی نیز پرسپولیس نیازی به صحبت ندارد و شرایط این تیم و توانایی‌های فنی آن مشخص است و ما نیز شناخت خوبی نسبت به آنها داریم.

او یادآور شد: ما با نهایت توان خود در بازی برابر پرسپولیس بازی خواهیم کرد و امیدوارم شرایط بازی به گونه‌ای پیش رود که یک روز خوب و افتخارآمیز را برای فوتبال کرمان و باشگاه مس رقم بزنیم.

دیدگاه‌ها