کد خبر : 1742710 | 20 اسفند 1399 ساعت 15:35 | 29.1K بازدید | 9 دیدگاه

کمالوند: اگر اوت‌انداز داشتیم، استفاده می‌کردیم

مدیرفنی استقلال معتقد است که نباید تاکتیک و کار فنی تیم پیکان را محدود به اوت ها دانسته و آن را لوث کنیم.

کمالوند: اگر اوت‌انداز داشتیم، استفاده می‌کردیم

به گزارش "ورزش سه"، استقلال تهران و پیکان فردا در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم خواهند رفت. صحبت های فراز کمالوند، مدیر فنی استقلال در نشست خبری پیش از بازی را بخوانید:

 

با تمام قوا بازی با پیکان را برگزار می کنیم

جام حذفی جای جبران ندارد و یک طرف آن همه چیز است و یک طرف آن هیچ چیز. پیکان تیم بسیار خوبی است و تمام تلاش مان را می کنیم که گام اول را محکم برداریم. جام حذفی راه را برای رسیدن به قهرمانی و گرفتن یک جام کوتاه تر از لیگ می کند. با چهار پنج بازی شما می توانید قهرمان شوید. به همین خاطر ما با ترکیب کامل و تمام قوا بازی با پیکان را برگزار می کنیم و انشالله در پایان ما تیمی باشیم که به مرحله بعد صعود می کند.

 

قرعه دشوار استقلال در جام حذفی؟

من معتقد به این موضوع نیستم. به هر حال استقلال، استقلال است. شاید قرعه بیشتر از آن که برای ما بد باشد، برای پیکان بد است که باید با تیم ما مسابقه بدهد. ما به حریفان مان به این چشم نگاه نمی کنیم. همه حریفان برای ما محترم هستند ولی ما استقلالیم و با تمام قوا می جنگیم که از نام و اعتبار استقلال دفاع کنیم. می دانیم بازی سختی پیش رو داریم. با توجه به شناختی که از آقای تارتار و تیم شان داریم تمام توان مان را می گذاریم که بازی خوبی انجام دهیم. تمام تمهیدات لازم را در نظر گرفتیم.

 

من و فرهاد باهم هماهنگ هستیم

ما سعی کردیم امسال یک کار خوب و علمی را با آقای مجیدی جلو ببریم. آقا فرهاد با توجه به اینکه مسلط به زبان انگلیسی و اسپانیولی است همواره درصدد دست یافتن به منابع علمی روز دنیاست. ما در همین هفت هشت روزه ای که آمدیم سعی کردیم کار را بر اساس یک نمودار علمی جلو ببریم. چه از نظر مسائل تاکتیکی و چه از نظر مسائل فنی و کاملا هم باهم هماهنگ هستیم و امیدوارم که انتهای کار استقلال در این فصل با خوبی و خوشی و موفقیت همراه باشد.

 

1580739

 

از ترکیب اصلی مان استفاده می کنیم

ما که با تمام توان بازی می کنیم و اعتقاد هم داریم که پیکان هم با تمام توان بازی می کند. برای همین سعی می کنیم از ترکیب اصلی مان استفاده کنیم. تیم پیکان تیم سختکوشی است؛ خصوصا در کار دفاعی تیم قوی است. مابرای پیروز شدن حتما کار سختی خواهیم داشت. امیدوارم سرنوشت بازی در 90 دقیقه معلوم شود تا فشاری از لحاظ بدنی به بچه ها وارد نشود.

 

نباید وارد مقوله داوری شویم

نباید وارد مقوله داوری شویم. همان گونه که یک مربی ممکن است تعویض اشتباه بکند یا یک بازیکن پاس اشتباه بدهد ممکن است یک داور هم اشتباهی در زمین انجام دهد. اگر فضا را برای داوران به گونه ای درست بکنیم که راحت و بدون فشار قضاوت کنند یقینا می توانند در کارشان رشد داشته باشند.

 

حتما دو سه بازیکن جدید باید بگیریم

همان گونه که مطلع هستید، پنجره نقل و انتقالاتی تیم استقلال متاسفانه بسته است. حتما تیم ما نیاز به ترمیم دارد. خوشبختانه هیات مدیره و مدیرعامل محترم مان کامل همراه هستند و جلسات خوبی برگزار کردیم. آخرین اطلاعاتی هم که من دارم دیشب آقای مجیدی لیست مورد نظرشان را به آقای مددی دادند. فکر می کنم دو سه بازیکن جدید حتما باید بگیریم. ما باید در سه جام بجنگیم. لیگ از یک طرف، حذفی از یک طرف و مسابقات آسیایی هم از طرف دیگر.

 

نمی خواهیم فشاری را به باشگاه وارد کنیم

به هر صورت این تیم استقلال است و مردم توقع دارند. متاسفانه در سه چهار سال اخیر آن چیزی که مردم می خواستند برآورده نشده است. این فشار را روی دوش استقلال فعلی مضاعف کرده است. ما برای هر سه جام می جنگیم، مسلما تیمی که می خواهد در سه جبهه بجنگند نیازمند نفراتی است که کفاف نیاز کادر فنی را بدهند. الان ما در دو سه تا از پست ها دچار مشکل هستیم. قطعا در جلوی زمین مان، هافبک به جلو نیاز به جذب بازیکن داریم. در درون دروازه و خط دفاع کمبودی احساس نمی کنیم. از طرفی هم منابع باشگاه محدود است. آقای مددی و هیات مدیره خیلی زحمت کشیدند که بتوانند در این مدت بدهی های سرسام آور گذشته را پرداخت کنند و و به همین خاطر هم نمی خواهیم فشاری را به باشگاه وارد کنیم که بازیکنانی را با رقم های بالا پیشنهاد بدهیم. سعی می کنیم نفراتی به باشگاه بگوییم که بتوانیم آنها را جذب کنیم. البته مهمترین بحث ما در حال حاضر باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی است.

 

غایبان استقلال در بازی فردا

داریوش شجاعیان را از وجودش بی بهره هستیم و فکر می کنم که از اوایل هفته آینده بتواند به ترکیب اصلی برگردد و تمرینات پرفشارش را انجام دهد.

 

اوت های تیم پیکان؟

راجع به چه چیزی صحبت کنیم؟ یک تاکتیک است و ما هم اگر داشتیم استفاده می کردیم. من اعتقادم این است که نباید کار فنی و تیمی پیکان را لوث کرده و محدود به اوت دستی کنیم. هر تیم دیگری هم بود از آن استفاده می کرد. همان دوستانی که می گویند پیکان اوت می اندازد، اگر خودشان بودند مطمئن باشید استفاده می کردند.

دیدگاه‌ها