کد خبر : 1742728 | 20 اسفند 1399 ساعت 17:19 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

تغییرات در بدنه مدیریتی منچستریونایتد (عکس)

باشگاه منچستریونایتد تغییراتی در بدنه مدیریتی خود داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه منچستریونایتد ساعتی قبل با انتشار یبانیه ای خبر از انتصابات جدید در این باشگاه داد. بر اساس این بیانیه، جان مورتو به عنوان مدیر ورزشی و درن فلچر به عنوان مدیر فنی تیم منچستریونایتد در کادر مدیریتی این باشگاه منصوب شدند. جان مورتو در سال های اخیر به عنوان سرپرست بخش توسعه ورزشی شیاطین سرخ مشغول به کار بود و حالا بر اساس تصمیم جدید مدیران باشگاه منچستریونایتد در پست مدیر ورزشی به فعالیت خود در این باشگاه ادامه خواهد داد.

 

اما درن فلچر دو ماه پس از بازگشت به یونایتد به عنوان عضو کادر فنی اوله گونار سولسشر عهده دار سمت جدیدی شده است. هافبک سابق و 37 ساله که بیش از 340 بازی در ترکیب اصلی در اولدترافورد به میدان رفت، از ابتدای فصل بعد به عنوان مدیر فنی مشغول به کار می شود. البته درن فلچر در ادامه فصل به عنوان مربی به سولسشر کمک خواهد کرد و این تغییرات از ابتدای فصل بعدی انجام می شود.

 

همچنین مت جود، مرد اول مذاکره کننده در نقل و انتقالات یونایتد که در گذشته به عنوان رئیس توسعه سازمان مشغول به کار بود، به پست مدیر مذاکرات فوتبالی منصوب شده است. باشگاه منچستریونایتد در سال های اخیر با تکیه بر بازیکنان جوان و آکادمی خود از این حیث رشد قابل توجی داشته و سیاست این باشگاه در سال های آتی نیز همین خواهد بود.

 

1580760

دیدگاه‌ها