کد خبر : 1742827 | 21 اسفند 1399 ساعت 01:55 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

باید به ناواس تبریک گفت

گریزمان: سال بعد برای قهرمانی برمی گردیم

آنتوان گریزمان عدم دقت در تمام کنندگی را دلیل حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان می داند.

گریزمان: سال بعد برای قهرمانی برمی گردیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسا در دیداری که یک نیمه کاملا برتر را برابر پی اس جی پشت سر گذاشت، در نهایت نتوانست به نتیجه ای بهتر از تساوی 1-1 دست پیدا کند و در یک هشتم نهایی از لیگ قهرمانان کنار رفت.

آنتوان گریزمان در این بازی هم نتوانست گلزنی کند؛ هرچند که دقیقه 45 یک پنالتی برای بارسا گرفت ولی لیونل مسی نتوانست آن را به گل تبدیل کند.

 

 

1580906

 

 

ستاره فرانسوی در پایان بازی گفت:« فکر می کنم تصویری خوب از ما در این بازی به ثبت رسید. بازی بزرگی انجام دادیم و موقعیت های گل زیادی به خصوص در نیمه اول خلق کردیم. تنها در تمام کنندگی ضعف داشتیم. افسوس که 4 شانس واضح و یک پنالتی را از دست دادیم. وقتی این همه شانس را از دست می دهید کار دیگر مشکل می شود. بازی نسبت به بازی رفت تفاوت زیادی داشت. هرچند نتوانستیم جبران کنیم ولی همه توان مان را گذاشتیم.»

 

گریزمان ادامه داد:« کیلور ناواس نمایش درخشانی داشت و یک پنالتی را مهار کرد. امشب شب او بود و باید به وی تبریک گفت. معتقدم باید سرمان را بالا بگیریم و مطمئنم این تیم بهتر از اینها خواهد شد. سال بعد بر می گردیم و برای قهرمانی تلاشی دوباره خواهیم کرد. نه برای ما و نه هواداران، این حذف زودهنگام منصفانه نبود.»

 

دیدگاه‌ها