کد خبر : 1742830 | 21 اسفند 1399 ساعت 02:14 | 161.4K بازدید | 0 دیدگاه

به آینده این تیم شک نکن

پیام کومان برای مسی پس از حذف از لیگ قهرمانان

تیم تحت هدایت رونالد کومان امشب از لیگ قهرمانان حذف شد ولی توانست اعتبار خود را تا حد زیادی به دست بیاورد. مربی هلندی در پایان بازی از مسی خواست که به این تیم اعتماد کند.

پیام کومان برای مسی پس از حذف از لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر پی اس جی 1-4 شکست خورده بود، باید امشب در پاریس دست به معجزه می زد اما موفق به این کار نشد. بارسا ابتدا با گل امباپه عقب افتاد اما لیونل مسی کار را به تساوی کشاند.

مسی یک پنالتی را هم از دست داد تا بارسا فرصت پیش افتادن از میزبانش را از دست بدهد و در نهایت کار با تساوی به اتمام رسید.

 

 

1580907

 

 

رونالد کومان سرمربی بارسا در نشست خبری پس از بازی گفت:« حذف شدیم ولی با حسی خوب به خانه بر می گردیم. شانس این را داشتیم تا کار را برای پی اس جی بسیار دشوار کنیم. نیمه اول فوق العاده ای داشتیم و کاملا برتر بودیم. شایسته زدن گل های بیشتری در این نیمه بودیم و باید حداقل 1-2 برنده به رختکن می رفتیم. اگر این نتیجه به ثبت می رسید، روند بازی در نیمه دوم عوض می شد.»

 

کومان ادامه داد:« نتیجه بازی رفت منصفانه نبود و برتری 1-4 پی اس جی با آنچه در زمین جریان داشت، متفاوت بود. امشب در زمین پی اس جی شانس های گلزنی مان بیشتر از شانس های گلزنی حریف در نوکمپ بود. تفاوت در این بود که پی اس جی در بازی رفت از موقعیت هایش به خوبی استفاده کرد ولی ما امشب در این مهم ناکام ماندیم. تیم تلاش بسیاری به خرج داد و از بخت بد، کیلور ناواس هم شب بسیار خوبی داشت. او یک پنالتی گرفت و چند واکنش عالی هم داشت. در هر صورت نمی توانم از عملکرد بازیکنان ناراضی باشم.»

 

 

1580908

 

 

پنالتی از دست رفته مسی:« در لحظه حساسی پنالتی مسی خراب شد اما به نظر من خیلی کلیدی نبود. در هر صورت از این اتفاقات در فوتبال رخ می دهد. مسی و کل تیم خوب کار کردند.»

 

تصمیم لیونل مسی برای آینده:« لئو از مدت ها پیش می داند که این تیم در حال پیشرفت است و بهتر از اینها خواهد شد. با تغییراتی که ایجاد کردیم و استفاده از بازیکنان جوان، روندمان صعودی شده است. مسی نمی تواند به آینده این تیم تردید داشته باشد.»

 

دیدگاه‌ها