کد خبر : 1742837 | 21 اسفند 1399 ساعت 10:40 | 279.3K بازدید | 11 دیدگاه

تمجید جالب ستاره PSG از هموطنش

دی ماریا بعد از بازی به لئو مسی چه گفت؟(عکس)

لیونل مسی و آنخل دی ماریا بعد از دیدار شب گذشته پاری سن ژرمن و بارسلونا خوش و بش گرمی با یکدیگر انجام دادند.

 دی ماریا بعد از بازی به لئو مسی چه گفت؟(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته نمایش متفاوتی نسبت به دیدار رفت مقابل پاری سن ژرمن ارائه داد و با وجود تساوی 1-1 در تمام طول 90 دقیقه کنترل میدان را در اختیار داشت. در واقع شاید اگر شاگردان رونالد کومان در نوکمپ نیز چنین عملکردی به نمایش می گذاشتند، جای تیم صعود کننده به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تغییر می کرد.

 

تک گل بارسلونا در مسابقه دیشب روی سوپر گل استثنایی لیونل مسی به ثمر رسید. فوق ستاره آرژانتینی با یک ضربه مهارنشدنی از راه دور دروازه کیلور ناواس را باز کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که البته چند دقیقه بعد مسی یک پنالتی را هم از دست داد تا در عرض یک مدت کوتاه اتفاقات تلخ و شیرینی را هم تجربه کرده باشد.

 

 

1580929

 

 

اما در پایان دیدار دیشب لئو مسی با هم وطن خود یعنی آنخل دی‌ماریا خوش و بش گرمی انجام داد. دو ستاره ای که همواره از رابطه فوق‌العاده ای با یکدیگر برخوردار بوده اند و حتی دی ماریا اخیراً از علاقه‌اش برای بازی در کنار مسی صحبت کرده بود.

 

اکنون برخی منابع از صحبت های آنخل دی ماریا خطاب به هموطن خود پرده برداشته اند. بر این اساس ستاره PSG به مسی گفته است: " تو در دنیا بهترین هستی. تو با توپ جادو می کنی. با وجود سختی فوتبال تو باعث می شی که هواداران اون رو ساده تصور کنن. تو می بری و می بازی اما یادت باشه که بارسلونا حالا بیشتر از هر زمان دیگه ای شبیه بارسلوناست."

 

 

1580928

 

 

گفتنی است دی ماریا چندی پیش با مصاحبه ای درباره احتمال حضور مسی در پاری سن ژرمن حاشیه ساز شده بود. او در این باره گفته بود: "امیدوارم لیونل مسی راهی پاریس شود و در حال حاضر تصور می کنم احتمال زیادی وجود دارد این اتفاق در تابستان پیش رو رخ دهد. البته در حال حاضر فکر می کنم بهتر است تمرکزمان روی خودمان باشد و آرامش مان را روی کار خود بگذاریم."

دیدگاه‌ها