کد خبر : 1742846 | 21 اسفند 1399 ساعت 10:56 | 68K بازدید | 0 دیدگاه

پدری:

من از امباپه خواستم پیراهن های مان را عوض کنیم

پدری گونزالس، ستاره جوان بارسلونا، می‌گوید کیلیان امباپه هنوز برای تبدیل شدن به بازیکنی مانند لیونل مسی به پیشرفت احتیاج دارد.

من از امباپه خواستم پیراهن های مان را عوض کنیم

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به پیروزی 4-1 پاری سن ژرمن برابر بارسا در بازی رفت تقریباً صعود تیم فرانسوی به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قطعی به نظر می‌رسید؛ اتفاقی که شب گذشته رخ داد و با توجه به تساوی 1-1 دو تیم در پارک دو پرنس، این PSG بود که مجموعا با برد 5-2 راهی مرحله بعدی مسابقات شد.

 

پدری گونزالس پدیده 18 ساله بارسلونا که در این فصل بازی های درخشانی در ترکیب این تیم به نمایش گذاشته پس از پایان بازی دیشب گفت: " از ابتدا می‌دانستیم که یک بازی بسیار دشوار پیش روی ما خواهد بود اما در عین حال توانستیم عملکرد فوق‌العاده را از خود ارائه دهیم. فکر می کنم موقعیت های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم اما در تبدیل آنها به گل ناکام بودیم.

 

 

1580936

 

 

با این همه به کاری که تیم انجام داد افتخار می کنیم. ما از ابتدای مسابقه با انگیزه بازگشت پا به زمین گذاشتیم ولی به هر حال این اتفاق نهایتاً رخ نداد. از وقتی که در اینجا حضور دارم به یک بازیکن دیگر تبدیل شده ام و این به خاطر هم تیمی های فوق العاده ایست که دارم؛ مخصوصاً لیونل مسی."

 

تعویض پیراهن با کیلیان امباپه در پایان بازی: " من از او درخواست کردم که پیراهن های مان را با یکدیگر عوض کنیم. کلیان ستاره ای بسیار با استعداد است اما در عین حال هنوز برای رسیدن به سطح لیونل مسی باید کار کند و به پیشرفت نیاز دارد."

 

 

1580938

دیدگاه‌ها