کد خبر : 1742906 | 21 اسفند 1399 ساعت 15:32 | 155.9K بازدید | 5 دیدگاه

پایان تلخ یک فوق ستاره

خداحافظ رونالدو؛ تصمیم نهایی یووه در مورد CR7

یوونتوس نه تنها تصمیم گرفته رونالدو را در فهرست فروش بگذارد که از حالا رقم انتقال او را نیز تعیین کرده است.

خداحافظ رونالدو؛ تصمیم نهایی یووه در مورد CR7

به گزارش "ورزش سه"، حذف یوونتوس در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اتفاق بسیار تلخی بود که بدبین ترین هوادار باشگاه هم تصورش را نداشت. وقتی تیمی کریستیانو رونالدو را در اختیار دارد، طبیعی است که رویاپردازی کرده و به فکر حضور در مراحل پایانی لیگ قهرمانان باشد اما این در مورد یوونتوس در سه سال گذشته صدق نکرده است.

 

 

1580659

 

 

کریستیانو با قراردادی 112 میلیون یورویی در سال 2018 رئال را به مقصد یوونتوس ترک کرد ولی بانوی پیر حتی نتوانسته در این مدت به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد. در اولین سال با شکست از آژاکس در یک چهارم نهایی حذف شد. سال گذشته از لیون در یک هشتم نهایی شکست خورد و امسال هم نوبت پورتو بود تا یووه را در یک هشتم نهایی از رقابت ها بیرون کند.

 

در شرایط بسیار بد اقتصادی کنونی یوونتوس، کریستیانو رونالدو و دستمزد 54 میلیون یوروی ناخاصل او معضلی بسیار بزرگ است. طبق ادعای اسپورت مدیاست که به نقل از یکی از مدیران بلندپایه باشگاه یوونتوس ذکر شده، رونالدو تابستان در فهرست فروش باشگاه قرار داده خواهد شد.

این منبع به مدیاست گفته است:«  بودجه باشگاه در وضعیت قرمز است و ما در حال تجزیه و تحلیل شرایط هستیم تا با کمترین تغییر در کیفیت فنی تیم، از این شرایط خارج شویم.»

 

 

1580573

 

 

مدیاست ادعا کرده است که در نهایت یوونتوس بهترین راهکار را فروش رونالدو می داند. فوق ستاره پرتغالی 60 میلیون یورو قیمت گذاری شده و به این ترتیب هم تقریبا نیمی از مبلغ پرداختی به رئال جبران خواهد شد و هم از پرداخت دستمزد نجومی رونالدو خلاص می شوند. 

از پی اس جی به عنوان مقصد احتمالی بعدی رونالدو نام برده می شود.

 

دیدگاه‌ها