کد خبر : 1743016 | 21 اسفند 1399 ساعت 20:00 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار در لیگ اروپا؛

مالدینی: سر الکس می‌خواست من را به یونایتد ببرد

پائولو مالدینی، اسطوره و مدیر ورزشی میلان، راجع به گفتگویی که با سر الکس فرگوسن، سرمربی سابق و اسطوره منچستریونایتد، داشته، صحبت کرده است.

مالدینی: سر الکس می‌خواست من را به یونایتد ببرد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد و میلانامشب  در دیدار رفت از دور یک هشتم نهایی لیگ اروپا امشب در اولدترافورد به مصاف هم رفتند. خاطرات روسونری از اولدترافورد تنها به چندین پیروزی برابر منچستریونایتد خلاصه نمی شود بلکه این تیم همچنین در سال 2003 در این ورزشگاه یوونتوس را نیز در ضربات پنالتی شکست داد تا جام قهرمانی چمپیونزلیگ را بالای سر ببرد.

 

1581194

 

مالدینی گفت: "ما فقط به خاطر خاطرات زنده نیستیم اما دیدن آن تصاویر و بازگشتن به این ورزشگاه همیشه احساس فوق العاده ای است.

همه بچه ها امشب، به رغم اینکه بسیار جوان هستند، تصویر بسیار واضحی از این دارند که میلان در ایتالیا و اروپا چه ارزش هایی را نمایندگی می کند. حتی وقتی که آنها پا به سن سیرو و یا زمین تمرین میلانلو می گذارند، آن عکس هایی که به دیوارها آویزان است باعث می شود که آنها متوجه شوند که بازی کردن برای میلان و نمایندگی این تیم چه معنایی دارد و این مسئولیت را در شب هایی مثل امشب حتی بیشتر هم احساس می کنند."

 

ایتالیایی ها تا اینجای فصل در رقابت های اروپایی به مشکل خورده اند و حتی یوونتوس برابر پورتو در چمپیونزلیگ حذف شد.

 

1581192

 

مالدینی در ادامه افزود: "ما الان با سر الکس فرگوسن آن بالا بودیم و او هم فکر می کرد که برای هر دو باشگاه ما عجیب است که در لیگ اروپا به مصاف یکدیگر برویم.

هر چند این برای میلان فرصتی برای رشد است، برای منچستریونایتد نیز فرصتی برای اثبات کردن خود. ما در موقعیت های متفاوتی هستیم؛ آنها نوعی درآمد دارند که امنیت بیشتری را برای آینده باشگاه فراهم می کند و ما در تلاش هستیم تا به این نقطه برسیم."

فرگوسن با وجودی که به تازگی یک سکته مغزی را پشت سر گذاشته در اغلب بازی های یونایتد در اولدترافورد حاضر است.

مالدینی اضافه کرد: "همیشه دیدن فرگوسن باعث خوشحالی است مخصوصا که او پس از مشکلات سلامتی که داشت اکنون خوب و سرحال به نظر می رسد. همیشه به خاطر دارم که وقتی پدرم برای تماشای یک بازی به اولدترافورد آمده بود، او از پدرم پرسید آیا من آماده هستم که به منچستر بیایم؟ ما همیشه با یادآوری جواب پدرم که اصلا مودبانه نبود حسابی می خندیم."

 

 

دیدگاه‌ها