کد خبر : 1743181 | 22 اسفند 1399 ساعت 17:37 | 87.1K بازدید | 0 دیدگاه

گل های ما تمرین شده بودند؛

مطهری: این فرق پرسپولیس با دیگر تیم هاست

مطهری می‌گوید که بازیکنان پرسپولیس با تمرکز بازی کردند و تفاوتشان با دیگر تیم ها را نشان دادند.

مطهری: این فرق پرسپولیس با دیگر تیم هاست

به گزارش ورزش سه، حمید مطهری مربی پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی با مس نوین حضور یافت و در خصوص این بازی گفت: جا دارد از مردم خوب و مهمان نواز کرمان. از لحظه ورود ما را شرمنده خودشان کردند. این همه عشق و علاقه و حمایت از پرسپولیس برای ما ارزنده است. 

 

* باید با تمرکز بازی میکردیم


بازی های جام حذفی را باید با صددرصد تمرکز کار را شروع کنید و فرقی نمی‌کند تیم لیگ برتری با لیگ دویی. شما دیدید تیم ما با ذهنیت خوبی بازی را شروع کرد. بازی ما در پرسپولیس روی زمین اتفاق می‌افتد و باید به این اشاره کنم تیم های کرمانی که این همه هزینه می‌کنند و دنبال ساختار سازی هستند اما زمینشان باعث تعجب است. زمین خوب باعث می‌شود بازیکنان کرمان پیشرفت کنند و توقع این است که زمین خیلی باکیفیت باشد. این چیز ساده است که زمین باکیفیت باشد اما شما دیدید کار برای هر دو تیم و مخصوصا ما سخت شد. توقع ما بیشتر از این است تا هواداران فوتبال خوبی ببینند.

 

 * گل های ما تمرین شده بود


پرسپولیس همیشه به دنبال استفاده از کانال های کناری و استفاده بهینه از عرض و عمق است. گل های ما روی کارهای تمرین شده و ترکیبی بود. شکل بازی و فری فرم بازی کردن را می‌بینید و جابجایی زیاد در تیم ما را دیدید.


* این فرق پرسپولیس با خیلی تیم هاست


مس نوین تیم خوبی است اما با عملکرد خوبی داشتیم و ذهنیت برنده خواه را تکرار کردند. همه با تمام توان و تمرکز بازی کردند و این فرق پرسپولیس با خیلی از تیم هاست. پرسپولیس همیشه می‌خواهد برنده باشد و همیشه جنگجوست.

 

* حریف به دنبال توپ های بلند بود


مس نوین جوانان خوبی داشت و دو سه مهره این تیم خوب و توانمند است. با این همه استعداد اگر میخواهید پیشرفت کنید نیاز اولیه زمین خوب است. ما سه چهار هفته پیش در سیرجان بازی کردیم و یک بازی فوق العاده باکیفیت را دیدیم و پنج گل هم رد و بدل شد. انتظار ما از کرمان بیشتر بود اما کیفیت با آنچه مدنظر ما متفاوت بود که بشود روی آن کار تاکتیکی کرد. این که می‌گویم برای مس نوین هم هست و اگر زمین کیفیت داشته باشد، می‌تواند پیشرفت کند اما الان بیشتر به دنبال توپ سوم و توپ های بلند بود. در نهایت مس نوین هم می‌تواند تیم قابل احترامی باشد.

دیدگاه‌ها