کد خبر : 1743408 | 23 اسفند 1399 ساعت 16:23 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

منصوریان نیاز به زمان دارد؛

ایران‌پوریان: نیاز به برد داشتیم تا برگردیم

مدافع راست آلومینیوم معتقد است برتری مقابل هوادار موجب بازگشت روحیه از دست رفته آنها می‌شود.

ایران‌پوریان: نیاز به برد داشتیم تا برگردیم

به گزارش "ورزش سه"، محمد ایران‌پوریان درباره دیدار روز گذشته آلومینیوم مقابل هوادار اظهار کرد: به نظرم بازی با کیفیتی نبود. تیم نتوانست شرایط مساعدی داشته باشد و فوتبال خوبی را ارائه کند؛ این مسئله هم بخاطر باخت قبلی مقابل سپاهان بود که تمام بچه‌ها بخاطر مسائل روحی روانی به مشکل خورده بودند، اما خدا را شکر برنده شدیم و به شرایط قبلی برگشتیم.

 

او ادامه داد: مهم برنده شدن در این مسابقه بود تا روحیه از دست رفته به تیم برگردد. البته تیم آقای عنایتی هم فوتبال خوبی به نمایش گذاشت و کارمان را سخت کرد. می‌دانستیم هوادار تیم قابل احترامی است که چند هفته صدرنشین لیگ یک بوده و مطمئنا پیش‌بینی این بازی سخت را داشتیم. البته روز خوب تیم ما هم نبود ولی همین که به مرحله بعد رفتیم، ازنظر روحی روانی خیلی به نفع ما شد.

مدافع راست آلومینیوم در خصوص تغییر در کادر فنی این تیم عنوان کرد: جا دارد از زحمات آقا رسول تشکر کنم و به آقای منصوریان خوشامد بگویم. مطمئنا روزهای خیلی خوبی سپری می‌کنیم، اما این شرایط نیاز به زمان دارد تا سرمربی جدید هم بتواند تاکتیک‌ها را در تیم ارائه دهد. بهتر شدن شرایط تیم زمان‌بر است و امیدوارم به شرایط  ایده‌آل برسیم.

 

ایران‌پوریان در خصوص دیدار این هفته مقابل مس رفسنجان گفت: بازی خیلی سختی داریم. مس یکی از تیم‌هایی است که فوتبال خوبی ارائه می‌کند و بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد. یکی از مشکلات ما این است که رفسنجان چمن مصنوعی دارد ولی امیدوارم با تدابیر کادر فنی و با کار روی نقاط ضعف و قوت تیم حریف بتوانیم دست پر زمین را ترک کنیم.

دیدگاه‌ها