کد خبر : 1743418 | 23 اسفند 1399 ساعت 16:56 | 21.9K بازدید | 1 دیدگاه

امید تراکتور به خطیبی برای انتقام آخر سال (عکس)

تراکتوری ها با به روی کار آمدن رسول خطیبی، امیدوار هستند که بتوانند بار دیگر به عنوان یک مدعی واقعی در لیگ برتر ظاهر شوند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از بلاتکلیفی چند ماهه، باشگاه تراکتور با انتخاب رسول خطیبی، تکلیف سرمربی خود را برای دور برگشت مشخص کرد. هواداران این باشگاه که دوران سخت و پر فشاری را در طول بازی های نیم فصل اول سپری کردند، امیدوار هستند که با حضور سرمربی جدیدشان بتوانند بار دیگر به عنوان یک مدعی واقعی در لیگ برتر ظاهر شوند.

 

رسول خطیبی به واسطه حضور موفقی که در لیگ چهاردهم با تراکتور داشت و همچنین نتایج درخشانش با آلومینیوم در نیم فصل اول همین لیگ، چهره ای مقبول و مورد اعتماد در نزد اهالی فوتبال آذربایجان به شمار می رود و با وجود نداشتن فرصت کوتاه میان دو نیم فصل، توانسته تا کنون از دو بازی با تراکتور 4 امتیاز کسب کند. او هفته گذشته بعد از مدت ها ناکامی (این تیم پیش از رویارویی با نساجی در چهار بازی خانگی اخیر خود سه شکست و یک مساوی و تنها یک امتیاز به دست آورده بود.) با تراکتور در تبریز پیروز شد.

 

1581828

سرخ پوشان فوتبال آذربایجان در هفته هجدهم میهمان سپاهان خواهند بود و این می تواند اولین آزمون جدی خطیبی باشد. تراکتور در نیم فصل اول با یک گل مغلوب سپاهان در تبریز شده بود اما با توجه به تغییر شرایط تیم، هوادارانش امید زیادی دارند که تیم شان دست پر از اصفهان بازگردد. شاگردان خطیبی روز گذشته در دیداری دوستانه به مصاف آرتام تبریز رفتند و با هفت گل این تیم را شکست دادند.

 

آلومینیوم در نیم فصل اول با هدایت خطیبی مقابل تیم های بزرگ نتایج درخشانی گرفت و در سمت مقابل تراکتور قریب به اتفاق بازی های مهم خود را به حریفان بزرگ واگذار کرد. حال با حضور این مربی روی نیمکت، تراکتوری ها بسیار امیدوار هستند که در بازی روز پنج شنبه، نتیجه ای قابل قبول کسب کنند.

لازم به ذکر است که تراکتور ها روز پنجشنبه، 28 اسفند ماه در آخرین بازی سال 99 خود در اصفهان به مصاف سپاهان خواهند رفت.

دیدگاه‌ها