کد خبر : 1743593 | 24 اسفند 1399 ساعت 14:29 | 86.8K بازدید | 21 دیدگاه

کرسی ما در AFC مانند کرسی های زمستان است

حمله تند خداداد؛ خجالت بکشید

پیشکسوت فوتبال ایران با انتقاد از کاپیتان تیم ملی می گوید اینکه یک فرد فوتبالی به علی کریمی رای نمی دهد، یک درد است.

حمله تند خداداد؛ خجالت بکشید

به گزارش "ورزش سه"، خداداد عزیزی پس از پایان بازی پیشکسوتان سرخابی با تیم رسانه در جمع خبرنگاران حاضر شد. او ضمن کری خوانی شدید برای عادل فردوسی پور که در تیم رسانه حضور داشت، درخصوص این بازی گفت: یک بازی خوبی بود که به مناسبت یادبود مرحوم انصاریان و میناوند برگزار شد.


او در مورد کری خوانی با فردوسی پور گفت: عادل در زمین نبود، فکر کنم برای این بازی نیامده بود. عادل قبل از بازی به من و آقای پروین زنگ زد و گفته بود شما را می‌ بریم. اما امروز انگار در زمین نبود. ظاهرا برای اجرای برنامه فوتبال 120 و گرفتن جایزه اش رفته بود. ما که او را ندیدیم و اینکه می گویید او یک کاشته زده، من رویم آن طرف بود و چیزی ندیدم.


خداداد در ادامه در خصوص گرفتن حق میزبانی از تیم ملی و  تیم های باشگاهی در آسیا گفت: گرفتن میزبانی از ایران یک اتفاق عادی است که میزبانی را به ما ندهند. شنیده ام که ما در AFC یک کرسی داریم که ظاهرا از آن کرسی‌هایی است که زمستان مورد استفاده قرار می‌گیرد! این کرسی از کرسی های AFC نیست و باید برای گرم کردن پاهایشان استفاده کنند که متأسفانه این کرسی AFC پاهایمان را نیز نتوانست گرم کند. این نهایت بدبختی فوتبال ماست. رفته رفته همه چیز را از ما می گیرند. میزبانی لیگ قهرمانان، میزبانی تیم ملی و... را می گیرند. با این شرایطی که هست احتمالا AFC خودمان و زمین‌هایمان را هم می ‌گیرند و مجبوریم در زمین خاکی بازی کنیم.


او ادامه داد: متأسفانه این مسائل بخاطر ضعف مدیریت فوتبال ماست. این آقایان اصلا مدیر نیستند. مگر می شود در 4 بازی باقیمانده که باید سه دیدارش در تهران برگزار شود ولی میزبانی را به بحرین بدهند. چرا باید این اتفاق رخ بدهد؟ مدیران نه اعتراضی می کنند و نه حرفی می زنند. حتی صدایشان هم در نمی آید.


وی درخصوص میزان تأثیرگذاری تغییر رئیس فدراسیون فوتبال برای جلوگیری از این اتفاقات گفت: واقعیت این است که من شناختی از ایشان ندارم. مدیران قبلی می ‌گفتند فدراسیون فوتبال ما 5 ستاره است و هتل پنج ستاره داریم اما ما ستاره‌هایش را ندیدیم. داشتن ستاره در عمل ثابت می شود. شما زمانی که وارد یک هتل پنج ستاره می شوید، در عمل کیفیت آن را می بینید. ولی ما اصلا ستاره ای از فدراسیون ندیدیم که فکر کنم ستاره هایشان افتاده است. حتی ساختمان فدراسیون را مدتی ازشان گرفتند. الان ستاره هایشان کجاست؟ فقط حرف می زنند ولی در عمل چکار می کنند؟


وی درباره اینکه اکنون فدراسیون یک زمین سوخته برای رئیس جدید است، گفت: به قول کفاشیان، فدراسیون یک باتلاق است که خودشان درست کرده اند و اکنون هر کسی که مسئول فدراسیون شود در این باتلاق فرو می ‌رود و پایین تر می رود. یک عده از فوتبالی‌ ها در حق علی کریمی و علی کریمی‌ها نامردی کردند.


پیشکسوت فوتبال ایران گفت: من امیدوار بودم کریمی رئیس فدراسیون شود تا بند و بساط فساد در فوتبال جمع شود. علی کریمی رفیق من است ولی بابت رفاقتم این حرفها را نمی زنم بلکه بخاطر سابقه اش این صحبت ها را مطرح می کنم. او بهترین بازیکن سال آسیاست در بایرن مونیخ بازی کرده و خیلی چیزهای دیگر. علی کریمی برای فوتبال است و فوتبال نیز برای علی کریمی است.


او درباره اینکه رئیس فدراسیون گفته است در فدراسیون بر روی فوتبالی ها باز است، آیا دعوت او را می پذیرد گفت: من واقعا آقای عزیزی خادم را نمی‌شناسم. عده ای هستند که آویزانند و به آنجا می روند. من در صورتی به فدراسیون می ‌روم که حرف مرا قبول کنند. اگر قرار باشد کمیته فنی باشد و من عضو آن کمیته باشم، چهار نفر دیگر غیرفوتبالی نباشند چون فایده ندارد. من از جنس فوتبالم و فوتبال از جنس من است. ولی اکنون نه مدیران فوتبالی از جنس فوتبالند، نه فوتبال را می فهمند و نه روسایش و نه گردانندگان آن فوتبالی نیستند.


خداداد عزیزی درباره نحوه کمک علی کریمی به فوتبال ایران گفت: سیاسیون چندین سال است که در مسند فوتبال هستند. آیا لابی کردند؟ اگر قرار باشد یک سیاسی در راس امور باشد و کاری انجام ندهد لااقل علی کریمی رئیس فدراسیون می شد که حداقل فوتبالی است. در خارج از ایران می گویند علی کریمی رئیس فدراسیون است نه کسی که بچه محلی هایش هم او را نمی شناسند.

 

وی درباره رای ندادن فوتبالی ها به کریمی گفت: من در ابتدا تأسف خوردم. آن فرد گناهی ندارد چون بخاطر موقعیتش این کار را کرده است. کسانی که پشت سر کریمی در تیم ملی به درون زمین می رفتند و اکنون یک فوتبالی به علی کریمی رای ندهد، درد است. من می‌ دانستم کریمی رای نمی ‌آورد چون بازی را بلد نبود.
عزیزی درباره انتقاد از کریمی برای ارائه ندادن برنامه و عدم شرکت در مناظره ها گفت: کسانی که برنامه داده بودند در 16 سال گذشته چه کاری انجام دادند؟ خودشان برنامه دادند و خودشان می گویند فدراسیون یک باتلاق است. این باتلاق را امثال آقای کفاشیان درست کرده اند. یعنی علی کریمی چون برنامه نداده، دیگر فوتبال را نمی فهمد؟ این حرفها عجیب است.خجالت بکشید.

دیدگاه‌ها