کد خبر : 1743647 | 24 اسفند 1399 ساعت 17:48 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

فرار بزرگ برایتون در غیاب جهانبخش

برایتون در بازی که ستاره ایرانی خود را روی نیمکت داشت، به یک پیروزی ارزشمند دست یافت.

فرار بزرگ برایتون در غیاب جهانبخش

به گزارش "ورزش سه"، تیم برایتون در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلستان از ساعت 15:30 در ورزشگاه ورزشگاه سنت مریز میهمان تیم ساوتهمپتون بود.

 

برایتون که سه دیدار اخیر خود در لیگ برتر را با شکست به پایان رسیده بود در این دیدار در حالی علیرضا جهانبخش را در ترکیب اصلی خود نداشت، با نتیجه دو بر یک میزبان خود را شکست داد تا به روند ناکامی های خود خاتمه ببخشد.

 

لوئیس دانک در دقیقه 16 برایتون را پیش انداخت اما آدامز در دقیقه 27 بازی را به تساوی کشاند تا نیمه اول با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان برسد. لئوناردو تروسارد در دقیقه 55 گل دوم و پیروزی بخش برایتون را در این دیدار به ثمر رساند.

 

علیرضا جهانبخش، ستاره ایرانی برایتون پس از آسیب‌دیدگی و دوری یک ماهه از مسابقات، مقابل کریستال پالاس به میدان رفت اما در بازی با وست‌برومویچ به میدان نرفت و هفته گدذشته نیز مقابل لستر فقط چهار دقیقه بازی کرد، در بازی امروز تیمش فرصت بازی به دست نیاورد و از روی نیمکت شاهد پیروزی تیمش بود.

 

برایتون با کسب این پیروزی 29 امتیازی شده و در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار گرفت. ساوتهمپتون هم 33 امتیازی باقی مانده و در رتبه چهاردهم قرار گرفت.

دیدگاه‌ها