کد خبر : 1743762 | 25 اسفند 1399 ساعت 10:57 | 55K بازدید | 8 دیدگاه

هر کسی دلش با تیم نیست، برود

خطیبی: نام تراکتور بالاتر از هر فرد و بازیکنی است

سرمربی تراکتور اعلام کرد هر بازیکنی علاقه ای به پوشیدن پیراهن این تیم ندارد می تواند جدا شود و این تیم نیاز به بازیکنان متعصب دارد.

خطیبی: نام تراکتور بالاتر از هر فرد و بازیکنی است

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی درباره آخرین وضعیت تیم تراکتور، اظهار داشت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و یک بازی دوستانه هم برای قرار گرفتن بازیکنان در شرایط مسابقه انجام دادیم تا لغو مسابقه‌ جام حذفی را جبران کند.

 

وی ادامه داد: خدا را شکر بازیکنان از نظر روحی در وضعیت خوبی قرار دارند و از نظر فنی هم روز به روز پیشرفت می‌کنند و به شرایط مد نظر کادر فنی می‌رسند. من به این بازیکنان ایمان دارم و امیدوارم در ادامه فصل با حمایت هواداران عزیزمان نتایج خوبی کسب کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در خصوص دخالت برخی افراد در مسائل فنی عنوان کرد: تمام مردم خوب آذربایجان و هواداران پرشور تراکتور، رسول خطیبی را می‌شناسند و می‌دانند که بیشتر از هر چیز روی مسائل فنی تیم‌هایم حساس هستم. من به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی حاضر نخواهم بود تا دخالتی در امور فنی تیم و تصمیمات درباره بازیکنان صورت بگیرد.

 

خطیبی تصریح کرد: به غیر از روز اول حضورم در تراکتور، هیچ صحبتی در سه هفته اخیر انجام ندادم و در این مدت سعی کردم تمام فکر و ذکر و تمرکزم را روی مسائل فنی بگذارم تا تیم به شرایط بهتری برسد.

 

1576764

 

وی یادآور شد: بنده و کادرفنی تیم به‌صورت شبانه‌روزی تمام نقاط ضعف تیم را بررسی کردیم و سعی داشتیم تدبیری برای بهتر شدن شرایط تیم داشته باشیم. شاید در این مدت عده‌ای هم قصد داشتند در کار بنده و مربیانم دخالت کنند، اما هرگز و تحت هیچ شرایطی این اجازه را ندادم. مردم عزیز آذربایجان بدانند تا زمانی که بنده در خدمت‌شان هستم، به هیچ عنوان اجازه دخالت افرادی که وظیفه‌شان چیز دیگری است را نمی‌دهم و برای موفقیت تیم بزرگ تراکتور از جانم مایه می‌گذارم.

 

سرمربی تیم فوتبال تراکتور یادآور شد: واقعیت این است که ما نیاز به زمان داریم تا تیم را به شرایط خوبی برسانیم؛ این قول را می‌دهم که هواداران فوتبال فهم آذربایجان و باشگاه تراکتور بازی به بازی پیشرفت فنی را خواهند دید و سعی می‌کنیم بهترین نتایج را با پشتیبانی آنها بگیریم.

 

خطیبی تاکید کرد: آقای زنوزی مثل همیشه در این مدت نیز همواره پشت تیم بودند و از کادر فنی و بازیکنان حمایت کرده‌اند. قطعا با کمک و حمایت ایشان تراکتور دچار مشکل نخواهد شد و روزهای خوبی را تجربه می‌کند.

 

وی یادآور شد: هر کسی دلش با پیراهن تراکتور نیست، جایی در این تیم ندارد و هر بازیکنی هم می‌خواهد برای تراکتور بازی کند، باید با عشق و دل و جان بازی کند.

سرمربی تیم تراکتور عنوان کرد: نام تراکتور بالاتر از هر فرد و بازیکنی است و همه باید این موضوع را بدانند که برای موفقیت تیم و خوشحال کردن مردم آذربایجان و تماشاگران عزیز تراکتور از هیچ تلاشی دریغ نکنند. ما هم قول می‌دهیم برای بازگشت تراکتور به شرایط بهتر هرچه در توان داریم، بگذاریم و تلاش بیشتری انجام دهیم.

دیدگاه‌ها