کد خبر : 1743844 | 25 اسفند 1399 ساعت 18:22 | 95.2K بازدید | 21 دیدگاه

توافق نهایی آبی‌ها با ستاره پدیده؛

قاسمی‌نژاد- استقلال؛ کمتر از ۲۴ ساعت دیگر

هافبک- مهاجم پدیده با مدیران استقلال به توافق نهایی رسید و به زودی قراردادش را نهایی می‌کند.

قاسمی‌نژاد- استقلال؛ کمتر از ۲۴ ساعت دیگر

به گزارش "ورزش سه"، امین قاسمی‌نژاد که یکی از اصلی‌ترین اهداف استقلال در نقل و انتقالات زمستانی محسوب می‌شود، دقایقی قبل با مدیران این باشگاه‌ گفت‌وگویی کوتاه مدت انجام داد و بدون اینکه تصویری از عقد قرارداد او انتشار پیدا کند، از این باشگاه بیرون رفت.


هافبک- مهاجم پدیده که پس از درخشش در این تیم مورد توجه استقلال و فرهاد مجیدی قرار گرفته و تبدیل به گزینه اصلی آبی پوشان شده است، حدود ساعت ۱۶:۴۵ امروز دوشنبه به این باشگاه رفت تا مراحل نهایی قراردادش را انجام دهد.


دقایقی قبل و بعد از حضور قاسمی‌نژاد در باشگاه استقلال، اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس و مهدی عبدیان، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال و همچنین علی نامداری، مشاور مدیرعامل نیز در دفتر این باشگاه حضور یافتند.


در حالی که گفته می‌شد توافق نهایی با امین قاسمی‌نژاد به دست آمده و قرارداد این بازیکن به زودی رسمی می‌شود و تصویر او در کنار پیراهن استقلال منتشر خواهد شد، این اتفاق نیفتاد و ستاره مشهدی‌ها پس از توافق نهایی، از این باشگاه بیرون رفت.


ورود و خروج امین قاسمی‌نژاد از باشگاه استقلال کمتر از ۳۰ دقیقه طول کشید که در نوع خود جالب توجه بود و این اتفاق در شرایطی افتاد که هواداران این تیم منتظر تصویر این بازیکن با لباس آبی بودند ولی قرارداد نهایی بین طرفین به اواخر امشب یا صبح فردا موکول شد.


قاسمی‌نژاد برای دقایقی با مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال گفت‌وگو کرد، اما بخاطر اینکه باشگاه شهرخودرو(پدیده) دچار مشکلات مدیریتی است، طرفین منتظر ماندند تا وضعیت مدیریتی این باشگاه تا پایان امشب مشخص شود و پس از آن با صدور رضایت‌نامه، قاسمی‌نژاد احتمالا تا فردا صبح آبی‌پوش شود.


توافق باشگاه استقلال با امین قاسمی‌نژاد نهایی شده و به سرانجام رسیده و باید این بازیکن را خرید جدید آبی‌ها دانست؛ البته این باشگاه نیز در حال مذاکره با طرف مشهدی است تا در ساعات پایانی امشب رضایت را از طرف مقابل بگیرد و قرارداد را رسمی کند.


استقلال تا به امروز سعید مهری و آرمان رمضانی را در نقل و انتقالات زمستانی به خدمت گرفته، اما جذب امین قاسمی‌نژاد برای تماشاگران این تیم جذاب‌ترین جابجایی در نیم‌فصل خواهد بود و امیدوار هستند قرارداد وی رسمی شود. 

دیدگاه‌ها