کد خبر : 1743878 | 25 اسفند 1399 ساعت 20:20 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

اریکسن: هرگز نمی خواستم از اینتر فرار کنم

کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی اینتر، از وضعیت کنونی خود در این تیم ابراز رضایت می کند.

اریکسن: هرگز نمی خواستم از اینتر فرار کنم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتقال کریستین اریکسن از تاتنهام به اینتر اوضاع برای ستاره دانمارکی کابوس وار پیش رفت و حتی او زمستان اخیر در آستانه جدایی از نراتزوری قرار داشت اما نهایتاً در این تیم ماندگار شد. هافبک دانمارکی طی هفته های اخیر تلاش زیادی برای اثبات توانایی های خود به آنتونیو کونته انجام داده و به نظر می‌رسد که رفته رفته جایگاه خود را در تیم او تثبیت کرده است.

 

اریکسن درباره وضعیت خود و اوضاعی که تجربه کرده گفت: " این سخت‌ترین فصل کاری من بوده است. فراز و نشیب‌های مداوم وجود داشته اما اکنون احساس خوبی دارم. من هرگز به دنبال فرار کردن از چیزی نبودم. واقعاً می خواستم برای جایگاه خود بجنگم و همیشه اینگونه بوده ام. مطمئن بودم که اگر شانس به من رو کند تمام تلاش خود را برای استفاده از آن انجام خواهم داد.

 

 

1573064

 

 

از نظر ذهنی شرایط بسیار دشوار بود. من برای بازی کردن به اینتر آمده بودم و هنگامی که این فرصت به شما داده نمی‌شود، واقعا آزاردهنده است. خارج از زمین کاملاً خارق العاده بود.  میلان شهر زیبایی است و خانواده ام هم خوب هستند. فقط در زمین شرایط دشوار بود. بازیکن اینتر بودن همیشه خوب بوده است اما بهترین لحظه این است که بتوانم بیشتر بازی کنم.  اکنون اوقات خوبی را سپری می کنم‌."

 

گلزنی برابر میلان: " من خوش شانس بودم اما در عین حال این یک آغاز جدید برایم محسوب می‌شد. پس از به ثمر رساندن این گل بود که طرفداران به شکلی متفاوت به من نگاه کردند. من فکر می کنم این ضربه آزاد خیلی به من کمک کرد. ثابت کنم که می‌توانم هنوز فوتبال بازی کنم و حتی اگر فرصتی دست بدهد باز هم پشت ضربه آزاد بایستم."

 

 

1566610

دیدگاه‌ها