کد خبر : 1743901 | 25 اسفند 1399 ساعت 22:04 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

تمهیدات جدید PSG برای جلوگیری از ادامه سرقت ها

باشگاه پاری سن ژرمن تمهیداتی برای محافظت از بازیکنان خود در نظر گرفته است.

تمهیدات جدید PSG برای جلوگیری از ادامه سرقت ها

به گزارش "ورزش سه"، دیشب و زمانیکه آنخل دی ماریا در ترکیب تیمش و در میدان حضور داشت، خانه او مورد دستبرد قرار گرفته بود. سرقت دوم در خانه مارکینوش و در همان شب رخ داد و گفته می شود که مارکوس باروس کورئا پدر این مدافع هنگام سرقت اشیا از خانه، از سوی سارقان و از ناحیه صورت، سینه و دنده مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

 

1582328

 

رسانه اکیپ امروز مدعی شد مدیران باشگاه پاری سن ژرمن قصد دارند محافظانی استخدام کنند تا از بازیکنان و خانواده هایشان بیشتر محافظت کنند و هزینه این کار با باشگاه خواهد بود. کیلیان امباپه و نیمار، دو ستاره پاری سن ژرمن پیش از این با هزینه شخصی چنین محافظانی را استخدام کرده بودند و حالا این اتفاق از طرف باشگاه پاری سن ژرمن و برای همه بازیکنان رخ خواهد داد.

 

دادستان فرانسه تایید کرد که آنها تحقیق در مورد سرقت ها و ارتباط آنها با یکدیگر را آغاز کرده اند. ماریون شالاو، دادستانی نانتره اعلام کرد که سارقین اقلامی به ارزش 500 هزار یورو از خانه مجلل آنخل دی ماریا به سرقت برده اند. وسایل سرقت شده شامل جواهرات، ساعت و لباس های گرانقیمت بود.

 

اعضای خانواده دی ماریا هنگام سرقت در خانه حضور داشتند و ابتدا برخی گزارش ها حاکی از گروگانگیری از سوی سارقان بود که البته در ادامه این اخبار تکذیب شد. البته اولین بار نیست که دی ماریا و خانواده اش مورد هدف سارقان قرار می گیرند. این اتفاق برای دی ماریا وقتی در انگلیس و در ترکیب منچستر یونایتد بازی می کرد نیز رخ داده بود.

دیدگاه‌ها