کد خبر : 1744083 | 26 اسفند 1399 ساعت 18:39 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

صادقی: فردا سایپای متفاوتی خواهید دید

سرمربی سایپا درخصوص جدایی پیروز قربانی از کادرفنی این تیم تنها به گفتن جمله آرزوی موفقیت برای او بسنده کرد.

صادقی: فردا سایپای متفاوتی خواهید دید

به گزارش "ورزش سه"، تیم های سایپا و نساجی فردا و از هفته هجدهم لیگ برتر، در استادیوم شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم می روند. دیداری که برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت است و تیم برنده می  تواند به رهایی از منطقه خطر امیدوار باشد. ابراهیم صادقی سرمربی سایپا در نشست خبری پیش از این دیدار نیز گفت که فردا سایپای متفاوتی را خواهیم دید.


صادقی در این نشست خبری گفت: در پایان سال برای تمام مردم ایران آرزوی سلامتی دارم. امیدوارم ویروس کرونا خیلی زود از بین برود و دوباره تماشاچیان را بتوانیم در ورزشگاه ها ببینیم که حال و هوای خوبی دارد. سال گذشته زمانی که با نساجی بازی کردیم، تماشاگران زیادی در استادیوم حضور داشتند که شور و حرارت و هیجان خاصی به بازی می‌دهند. 


وی گفت: فردا سایپای متفاوتی به نسبت بازی جام حذفی خواهید دید. مطمئنم بازی خوبی از آب در می آید. تلاش می‌کنیم از تجربیات بازی قبلی استفاده کنیم. آنالیز خوبی روی بازی گذشته داشتیم و امیدوارم بتوانیم برنده بازی باشیم. کسانی که بازی فردا را می‌بینند شاهد بازی خوبی از هر دو تیم خواهند بود. برای بازی فردا، بازیکنان ما از نظر ذهنی و جسمی آماده هستند.


وی درباره بازیکنان جدیدی که سایپا جذب کرده است و آیا از آنها رضای هست یا خیر گفت: خوشبختانه با حمایت‌های مدیرعامل و مدیریت باشگاه توانستیم بازیکنان خیلی خوبی جذب کنیم که امروز به همراه ما هستند و نسبت به شرایط بازی به عنوان بازیکن اصلی و یا تعویضی از آنها استفاده خواهیم کرد و امیدوارم در ادامه راه بتوانند به ما کمک کنند.


صادقی درخصوص جدایی پیروز قربانی از کادرفنی سایپا گفت: در مورد این موضوع فقط به این جمله اکتفا می‌کنم. از تمام زحمات قربانی در حدود 6 ماه تشکر کرده و امیدوارم در ادامه راه موفق باشد. 


سرمربی سایپا در مورد اینکه نبود تماشاگران به سود تیمش خواهد بود یا نه، گفت: در ابتدای صحبت‌های گفتم بودم که حضور تماشاگر در استادیوم حال و هوای خوبی دارد. همه بازیکنان دوست دارند با حضور تماشاگران بازی کنند، چون لذت بیشتری دارد.

دیدگاه‌ها