کد خبر : 1744130 | 26 اسفند 1399 ساعت 23:48 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

یوواخیم لوو: گورتزکا مرا یاد بالاک می اندازد

یوواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان به تمجید از لئون گورتزکا پرداخته است.

یوواخیم لوو: گورتزکا مرا یاد بالاک می اندازد

به گزارش "ورزش سه"، لئون گورتزکا بعد از انتقال از شالکه به بایرن مونیخ پیشرفت فراوانی داشته و به بازیکنی ارزشمند در خط میانی این تیم و البته تیم ملی آلمان بدل شده است. یوواخیم لوو، سرمربی ژرمن ها به تشریح سبک بازی این هافبک جوان پرداخته و البته او را با میشائیل بالاک، ستاره سابق فوتبال آلمان مقایسه کرده است.

 

یوواخیم لوو گفت: "لئون گورتزکا با سبک بازی خود، توانایی پا به توپ شدن و قدرت پوشش خود خیلی من را به یاد میشائیل بالاک می اندازد. او هنگام اعلام انتقالش از شالکه به بایرن بسیار مورد انتقاد قرار گرفت، اما او به سختی تلاش کرد تا انتظارات از خود را برآورده بکند.

 

1582871

 

لئون گورتزکا بازیکنی با شعاع حرکتی بالا بوده و همیشه قادر به ارسال پاس های مناسب است. او بسیار باهوش بوده و هنگامی که به محوطه جریمه نزدیک می شود، همیشه خطرناک عمل می کند. گورتزکا می تواند هنگام حرکت با توپ و ضربه زدن سرنوشت یک مسابقه را رقم بزند و این ویژگی درخشان و اصلی اوست.

 

دعوت از جمال موسیالا و فلوریان ویرتز به اردوی تیم ملی آلمان؟ ما در حال برنامه ریزی روی هر دوی آنها هستیم و اینکه آنها چند روز با ما بوده و با گروه بازیکنان قبل از یورو آشنا شوند خوشحال کننده است."

دیدگاه‌ها