کد خبر : 1744132 | 26 اسفند 1399 ساعت 23:54 | 33.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت مرادمند به ترکیب اصلی استقلال (عکس)

به نظر می رسد محمدحسین مرادمند مدافع استقلال فردا و در غیاب دانشگر، زوج خط دفاعی آبی پوشان را تشکیل دهد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از تنبیه انضباطی محمد دانشگر و کنار گذاشته شدن او توسط فرهاد مجیدی، حالا استقلالی ها باید به دنبال بازیکن دیگری برای تشکیل زوج خط دفاعی تیمشان باشند که در این میان شانس مرادمند برای حضور در ترکیب اصلی بیشتر از عارف غلامی است.


مرادمند که در ابتدای فصل از پدیده به استقلال پیوست، از هفته دوم تا دوازدهم در ترکیب اصلی تیم فکری به میدان رفت اما پس از شکست مقابل سایپا، مرادمند دچار مصدومیت شد و دو دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان و نساجی را از دست داد. مرادمند در نیمه دوم بازی با سپاهان جایگزین یزدانی شد و در دیدار مقابل مس رفسنجان نیز از ابتدا برای آبی پوشان بازی کرد.

 

1582877


اما پس از بازگشت مجیدی به استقلال، او از این مدافع باتجربه استفاده چندانی نکرد. تنها در بازی با فولاد در دو دقیقه پایانی و برای حفظ پیروزی، مرادمند را به بازی فرستاد و در دیدار جام حذفی مقابل پیکان نیز این بازیکن 90 دقیقه روی نیمکت حضور داشت.


اما حالا و با توجه به غیبت محمد دانشگر، مجیدی ترجیح می دهد از بین غلامی و مرادمند، مدافع فصل گذشته پدیده را در ترکیب اصلی تیمش قرار دهد تا او که تجربه بازی در کنار یزدانی را دارد، زوج خط دفاعی تیمش را تشکیل دهد.

 

 

1582876

 


در حالیکه زمزمه های جدایی محمد دانشگر از استقلال به گوش می رسد، در صورتی که این اتفاق رخ دهد، مرادمند این فرصت را دارد تا با درخشش مقابل ماشین سازی، جایگاهش را در ترکیب اصلی استقلال تثبیت کند.

 

1582875

دیدگاه‌ها