کد خبر : 1744302 | 27 اسفند 1399 ساعت 18:40 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

محمدی: کاری که مربی لیورپول گفت را انجام می‌دهم

مدافع تیم فوتبال پیکان با تایید صحبت‌های مربی لیورپول که در شبکه‌های اجتماعی گفت حتما برای بهتر شدن اوت‌های دستی‌اش تلاش می‌کند.

محمدی: کاری که مربی لیورپول گفت را انجام می‌دهم

به گزارش "ورزش سه" پس از پیروزی یک گله شاگردان مهدی تارتار در دیدار خانگی مقابل ذوب‌آهن، نادر محمدی مدافع پیکان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: خداراشکر بازی خوبی بود، در نیمه اول با توجه به وقف‌هایی که ایجاد شد بازی خوبی را شاهد نبودیم اما در بین نیمه دوم و با توجه به صحبت‌هایی که آقای تارتار انجام دادند، توانستیم بازی را خوب شروع کنیم و گل زدیم و در ادامه هم با مدیریت بازی توانستیم با پیروزی یک بر صفر از زمین خارج شویم.

 

محمدی درباره سال موفقی که گذراند، ادامه داد: سال 99 برای من سال خوبی بود، خداراشکر من توانستم هم در باشگاه پیکان و هم در جامعه فوتبال اسمی به دست آورم؛ باید بیشتر تلاش کنیم و رتبه بهتری را برای پیکان در پایان فصل به دست آوریم.

 

مدافع پیکان درباره شوخی‌های که با اوت دستی‌های او در شبکه‌های اجتماعی می‌شود گفت: توصیه مربی لیورپول واقعا حرف درستی بود و من آن کلیپ را دیدم، من صددرصد این کار را انجام خواهم داد؛ امروز هم یک ضربه به تیرک داشتم که واقعا حیف شد، البته باید بگویم که ذوب‌آهن تیم خیلی خوبی بود و امیدوارم این تیم در لیگ بماند، چرا که هم شخصیت خوبی دارد و هم بازیکنان باکیفیتی دارد.

دیدگاه‌ها