کد خبر : 1744359 | 27 اسفند 1399 ساعت 21:46 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: نگفتم نمی خواهم سرمربی آلمان شوم!

یورگن کلوپ مدعی شد رابرت لواندوفسکی بهترین شاگرد او در عرصه مربیگری بوده است.

کلوپ: نگفتم نمی خواهم سرمربی آلمان شوم!

به گزارش "ورزش سه"، لوتار ماتیوس، اسطوره فوتبال آلمان امروز مصاحبه ای اسکایپی با یورگن کلوپ، سرمربی موفق لیورپول در سال های اخیر داشته است. یورگن کلوپ در این مصاحبه در مورد احتمال حضور هانسی فلیک، سرمربی موفق بایرن مونیخ در تیم ملی آلمان و البته دلایل خود در رابطه با عدم قبول پیشنهاد احتمالی فدراسیون فوتبال این کشور صحبت کرده است.

 

بهترین شاگرد دوران مربیگری یورگن کلوپ: "رابرت لواندوفسکی. در واقع نام بردن از بازیکن دیگری غیر از لواندوفسکی منصفانه نخواهد بود. لواندوفسکی از توانایی های بالقوه خود به بهترین شکل استفاده کرده و خودش را همیشه برای تبدیل شدن به بازیکن امروزی به سمت جلو سوق داده که این کار رابرت فوق العاده بوده است."

 

1583206

 

احتمال حضور هانسی فلیک به عنوان سرمربی آلمان: "بله، من می توانم تصور کنم که چنین اتفاقی رخ بدهد. اما صادقانه معتقدم فلیک در حال سپری کردن سال دوم خود در بایرن است. او عملکردی فوق العاده داشته و بایرن مونیخ باشگاهی بزرگ است. هانسی فلیک سن و سال زیادی نداشته و من فکر می کنم که او دوست دارد به کار خود در بایرن ادامه دهد، اما نمی دانم چه اتفاقی در آینده رخ می دهد."

 

احتمال حضور کلوپ در تیم ملی آلمان: "من نگفتم که نمی خواهم سرمربی آلمان شوم، بلکه گفتم که نمی توانم. بین این دو مسئله تفاوت زیادی وجود دارد و من هنوز اینجا یک کار مهم در لیورپول دارم."

دیدگاه‌ها