کد خبر : 1744704 | 29 اسفند 1399 ساعت 15:22 | 65K بازدید | 15 دیدگاه

رکورد تیم توخل در دست مهاجم ایرانی

پورتو - چلسی؛ غول بعدی برای طارمی!

طبق قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا تیم پورتو به مصاف چلسی خواهد رفت.

پورتو - چلسی؛ غول بعدی برای طارمی!

به گزارش "ورزش سه"، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حالی برگزار شد که باتوجه به حضور تیم پورتو و مهدی طارمی، نگاه بسیاری از فوتبال‌دوستان ایرانی به مقر یوفا بود تا نتیجه این قرعه کشی مشخص شود.

 

در نهایت مقرر شد که تیم پورتو در دو دیدار رفت و برگشت با چلسی دیدار کند. نماینده لیگ جزیره که در شش بازی اخیر گلی دریافت نکرده و با نتایج درخشان اخیرش به رتبه چهارم لیگ برتر رسیده است.

نکته مهم این‌که چلسی توانست در مرحله قبلی یکی از مدعیان قهرمانی و صدرنشین لالیگا یعنی اتلتیکو را شکست دهد. آن‌ها در بازی رفت در رومانی ۱-۰ برنده شدند و در لندن نیز با دو گل امرسون و حکیم زیاش به برتری رسیدند.

روی کاغذ این بهترین قرعه برای چلسی به حساب می‌آید اما نباید فراموش کرد که پورتو در مرحله قبلی یوونتوس را با کریستیانو رونالدو از پیش برداشت تا یکی از شگفتی های این فصل لیگ قهرمانان را رقم بزند.

 

1583785

 

1583786

 

پورتو که در ترکیبش مهدی طارمی مهاجم ایرانی را دارد، در دو هفته پایانی فروردین هر دو مسابقه را برگزار می‌کند و بازی رفت هم در خانه تیم پرتغالی خواهد بود. تیم برنده به مصاف برنده رئال مادرید و چلسی می‌رود و در واقع طارمی فرصت ویژه ای برای تقابل با یکی از بزرگترین تیم های دنیا را خواهد داشت.

نکته مهم این‌که مهاجم ایرانی پورتو باتوجه به اخراج در بازی برگشت، در دیدار رفت غایب اصلی پورتو خواهد بود و در بازی برگشت می‌تواند به میدان برود.

 

1583788

 

1583787

 

۲۲ سال پیش علی دایی مهاجم تیم هرتابرلین با پیراهن شماره ۹ و پیراهن راه راه آبی توانست دو گل به چلسی بزند که یکی با ضربه سر و دیگری با توپ ربایی و در موقعیت تک به تک زده شد و حالا باید طارمی با پیراهن مشابه و البته در تیم پورتو، می‌تواند این درخشش را تکرار کند یا خیر؟

دیدگاه‌ها