کد خبر : 1744919 | 01 فروردين 1400 ساعت 12:40 | 25.2K بازدید | 3 دیدگاه

تبریک نوروز توسط لالیگا با حضور عادل و نکونام

صفحه رسمی لالیگا در اینستاگرام به شکلی جالب عید نوروز را به ایرانی ها تبریک گفت.

به گزارش "ورزش سه"، فرا رسیدن عید باستانی نوروز موجب شادی ایرانی ها در سراسر دنیا شده است. از این رو بسیاری از چهره ها و شخصیت های برجسته دنیای فوتبال هم این عید را به ایرانیان تبریک گفته اند.
در یک اقدام جالب صفحه رسمی لالیگای اسپانیا نیز با تهیه کلیپی جذاب عید نوروز را تبریک گفته است. مسئولان رسانه ای سازمان لیگ اسپانیا کلیپی تهیه کردند که در آن عادل فردوسی پور، جواد نکونام، آرات حسینی و برخی چهره های اسپانیایی حضور دارند.


در این کلیپ فردوسی پور و نکونام به زبان فارسی نوروز را به هموطنان تبریک می گویند. آرات حسینی پسر 10 ساله ای که بارها درباره اش شنیده ایم به زبان های فارسی و انگلیسی تبریک خود را اعلام می کنند. یک خواننده اسپانیایی نیز به زبان خودش به ایرانیان تبریک می گوید.

 

1584067

 

1584068

 

1584069


نکته قابل توجه این است که صفحه رسمی لالیگا یک آرزوی جالب برای جواد نکونام کرده است. در پایین این پست اینستاگرامی آمده است: «جواد نکونام، امیدواریم هرچه زودتر تورا در لالیگا ببینیم.»


نکونام که سالها در لالیگا توپ زده همچنان محبوبیت زیادی نزد فوتبالدوستان این کشور دارد و حالا صفحه رسمی لالیگا نیز آرزو کرده سرمربی کنونی فولاد خوزستان برای مربیگری نیز به اسپانیا برگردد.

 

دیدگاه‌ها